Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 5234
Er det noen som har en god tv å anbefale? Den må være 65 tommer, ha hdmi 2.1 og tåle et rom med relativt mye dagslys.
Ca 15-20k.

Alle innspill verdsettes
Skulle egnt kjøpe 65'' tv på BF sjæl i 2017, men da hadde elkjøp 65'' til 11900 og 75'' til 13900 så ble valget 75 her.
Jeg har hatt sola direkte på tven og det har gått helt fint.

Kjøpte samsung UHD 75'' series 7 for ca 13900 på BF i 2017.


Har bare god erfaring med Samsung og jeg VET at elkjøp mest sannsynlig kommer til å ha det på BF salg.
De slet mye med lightbleed i kantene på tidligere modeller, er det problemet eliminert?
Skrudde av alt som har med lys og dro ned rullegardiner her nå.. Jeg kan ikke se noe lightbleed på min TV, så det vet jeg dessverre ingenting om.
Det går rykter om at Samsung har bygd strømforsyningen slik at den skal ryke fort. Du har altså ikke merket noe til det? Selv ser jeg etter noe mindre, ca 40-49 tommer. Da var det ikke tilbud på BF i fjor.
Tven står på ca 3 timer hver dag og gjort siden kjøpet i 2017. Ingen "brenning" eller noe trøbbel med min TV, Ivar.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Det går rykter om at Samsung har bygd strømforsyningen slik at den skal ryke fort. Du har altså ikke merket noe til det? Selv ser jeg etter noe mindre, ca 40-49 tommer. Da var det ikke tilbud på BF i fjor.
Vis hele sitatet...
Jeg har vært veldig fornøyd med Samsung. Har også hørt dette med strømforsyning. Men hadde min Samsung i 8 år før jeg byttet den ut med en større tv. Den gamle har jeg nå på soverommet og den funker enda
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Det går rykter om at Samsung har bygd strømforsyningen slik at den skal ryke fort. Du har altså ikke merket noe til det? Selv ser jeg etter noe mindre, ca 40-49 tommer. Da var det ikke tilbud på BF i fjor.
Vis hele sitatet...
Har en Samsung 82", tvn står på stortsett hele dagen. Aldri hatt noen problemer, funker helt topp.
Oaky. Da behøver jeg ikke være bekymret for Samsung lenger. Takk.
Har en 75" 8k 2020 Samsung mod. Suveren tv altså!
Sist endret av lakenflekkskrek; 24. oktober 2021 kl. 03:42.