Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1929
Racemisk ketamin i form av shards kan bli aktuellt å eksperiementere med om litt. Men dette er ukjent terreng for meg. Ang. effekter så har jeg lest og vil nok lese enda mer om det.

Produktet ankommer gjerne i flatpakkede brev. Er det lurt å anskaffe en vekt ? Hvilken i så fall ? Eller klarer man seg uten ?

Er det flere inntaksmåter for stoffet i denne form ?
Vekt er absolutt anbefalt, skaff deg en mg vekt.

Ta ketaminen nasalt, men prøv deg frem forsiktig, gjerne sett på noe (minimal) techno eller lignendes på et par øyreklokker og nyt

Fornuftig dosering har gjerne noen andre et svar på
R-ketamin og rasemisk ketamin er forskjellige ting. R-ketamin er høyrevridd enantiomer av ketamin, S-ketamin er venstrevridd.

R er mindre visuell og psykedelisk, men mer terapeutisk ift. f.eks. depresjon. Den gir også en mer alkohol-lignende virkning (nærmeste jeg kommer på, men samtidig totalt annerledes fra alkohol).

S er psykedelisk, visuell og veldig bedøvende (anestetisk). Mindre brukbar mot depresjon, men mer rekreasjonell. Rusen føles mer ren og "wacky" enn det som er tilfelle for R.

Rasemisk ketamin er 50/50 R-og S-enantiomerer. Best of both worlds.

Du behøver nødvendigvis ikke vekt for nasal bruk. Knus de små krystallene til pulver og lag en rekke med linjer, like lange og brede som en halv fyrstikk hver. Hver 10ende minutt snort 2 linjer frem til ønsket effekt er oppnådd. Ikke snort for store linjer fordi mye ender opp med å havne i svelget. Ketamins oral biotilgjengelighet er veldig lav. I tillegg ender du bare opp med å tette alt av slimhinner som er ment å ta opp stoffet.

Det går også an å injisere ketamin, enten intramuskulært eller intravenøst. Sistnevnte anbefaler jeg ikke fordi ketamin i pulverform kjøpt illegalt er ikke noe en bør pumpe i årene sine. Intramuskulær injeksjon behøver nøyaktig vekt, rent utstyr og, ideelt, kjenskap til aseptisk teknikk og kunnskap om hvordan man utfører injeksjonen.
Sist endret av Stray Wanderer; 31. august 2021 kl. 00:40.
Aha. Da blir det nok en mg vekt.

Gruver meg til evnt. sniffing da det er ukjent terreng for meg. Ang. inntak så har jeg mer lyst til å måle opp en planlagt dose og så ta det (nasalt) i ett, for så å vente på effektene som vel vil vare i et par timer, den relative tiden inni turen er noe annet vet jeg.

Blir nok maks 1 gram jeg har tilgjengelig og går for intro-dose. Hva kan gå galt ? Bare evnt. urent/falskt stoff ?
Er visst R-ketamin (ikke racemisk). Men hva er ideelt for nybegynnere av R, S og racemisk ?
Er det bare R så er det ingen trøstepremie ? S virket mest interessant, etterfulgt av racemisk.

I følge Erowid kan man ta det oralt ved å løse det opp. Du får visst mindre virkning per mg, det gjør ikke mye for min del.
Anbefalt teknikk ?
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg lurer også på om det er mulig og administrere Ketamin oralt. Jeg klarer ikke administrere drugs nasalt lenger, får bihulebetennelse som varer opptill flere måneder. SÅ det har jeg gitt fullstendig opp. Gidder heller ikke kuke med sprøyter så det eneste som kan bli aktuelt er vell oralt? Noen som har erfaring med oral bruk av ketamin?
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rektalt?
Biotilgjengelighet rektalt er ca. 25 %
Oralt: 20 %

Så da sløser man 75-80 % av ketamin man inntar.

Nasalt: 50 %
Intramuskulært: 93 %

Sniffing er enkelt og greit. Hvilken form av ketamin passer best for en nybegynner? Hvilken som helst, ketamin er ikke så avansert å bruke, ei heller er det skummelt. R-ketamin er bra saker, du kommer til å kose deg uansett.

Bare ikke bland det med alkohol, opioider og GHB pga. kraftig kvalme og større fare for overdose. Benzo bør man også la være å ta fordi den gjør ketamin om til en kjedelig sedativum med nada terapeutisk potensiale. Hvis du har problemer med høyt blodtrykk så bør du la være å ta ketamin. Lyrica og Neurontin er, overraskende nok, en god og hyggelig kombo sammen med ketamin, men i moderate doser.
Sist endret av Stray Wanderer; 4. september 2021 kl. 16:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Benzo bør man også la være å ta fordi den gjør ketamin om til en kjedelig sedativum med nada terapeutisk potensiale
Vis hele sitatet...
Tror dette også gjelder sovepiller (imovane). En bekjent fikk kjøpe litt uhyre god s-ketamin av meg, men sniffa 300mg på en kveld uten å få noe særlig effekt, da takket være at det ble blandet med imovane.

Vil også legge til at ketamin ikke bør brukes jevnlig, da man bygger toleranse. Toleransen kan bli langvarig. Misbruk av ketamin gir økt sjanse for blæreproblemer.

Det ligger foresten en veldig fin guide til ketamin, med svar på alt du lurer på, på siden der jeg antar du fant ketaminen