Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 674
Anonym bruker
"Sugen Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

Jeg bruker benzo sporadisk og merker jeg har høyere toleranse på dette nå, enn første gangen jeg prøvde det. Lurer litt på om dette kan gi høyere toleranse på stoffer som jeg aldri har prøvd men som jeg muligens ønsker å prøve i fremtiden. Tenker da spesielt på, phenibut, ketamin og GHB. For alle disse stoffene påvirker GABA så vidt jeg har skjønt? Derfor jeg lurer på om disse gir krysstoleranse.

Også hvilken krysstoleranse har dere isåfall merket på andre stoffer ved bruk av benzo?
Gir vel noe men minimal utifra størrelsen på forbruk. Alt med måte sier nå jeg, og så sant jeg ikke tar store doser merker jeg lite til ingen toleranse mellom hvert intak av de forskjellige så lenge kroppen får et par dager å puste på
Både ja og nei. Stoffene du nevner har en eller annen innvirkning på GABA(-A), men også andre reseptorgrupper som er en vesentlig del av rusopplevelsen. Krysstoleransen vil derfor være merkbar når det kommer til aspektene ved rusen som stammer fra GABA-A, men hvilken innvirkning det vil ha på rusopplevelsen er umulig å si.