Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 820
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei

Jeg er hekta på dolcontin, men har ikke brukt dolcontin siden søndag da jeg har hatt tilgang på subutex ca 4mg dagen siden mandag og har tilgang på 4mg i morgen også. Spørsmålet mitt er da hva vil skje fredag mtp abstinenser? Av erfaring veit jeg at det tar meg ca 4-5 dager før det verste er over når jeg gått av dolcontin før, men da har jeg ikke brukt subutex, da dette er to forskjellige preparater vil jeg få abstinenser av dolcontin eller subutex? Hvis jeg bruker subutex la oss si fram til mandag? Og slutter på subutex da? Hvis jeg ikke hadde brukt noe veit jeg at jeg ville vært bra da
Trapp ned subben og. 3 mg i morra. 2 neste osv. litt abstinenser vil du sikkert oppleve men de blir mildere hvis du bruker litt sub.
Nedtrapping kan fungere og legge litt pute på det, eller er det som du sier en 4-5 plagsomme dager. Jeg trappa ned med tramadol som er mye mindre potent og tok 3-3-2-1-1 og gikk av smertefritt. Det var antall tabeletter med 100mg per.