Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2598
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har drukket en kartong vin i går (19:30-03:00 ish) og tok nå (04:00) en 2mg bikkjebein. Har tatt xanax em god del ganger før men lenge siden sist så vil si jeg har «null toleranse». Hva kan jeg forvente? Burde jeg legge meg asap? Klarer ikke huske halveringstider osv. nå
Hvis intensjonen er å sove godt så gå i legg deg nå ja Sett på en podcast på behagelig lavt volum og lokk øya
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Gikk for første gang veldig bra, tror jeg sovnet ganske raskt og våknet i dag med tipp topp form til tross for en del alkohol i går
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ny smell, sorry gutta.. Drukket samme mengde som fredag og vell så det iløpet av kvelden/natten, lørdag. Hjemme nå og har 6mg bein innabords iløpet av de siste par timene (04-06). Har en avtale med nøktern venner/bekjente imorgen (søndag ca. 18:00), skole/jobb mandag morgen og bor enda hjemme så regner med å møte foreldre imorgen (søndag) tidlig/dag/whatever. Er jeg fucked?
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fack jeg savnes xanor buzzem ass
Du kommer nok til å sove en stund nå, ha på alarmen og drikk noe kaffe når du står opp, prøv å spis så du ikke er en zombie å la vær og ta mer piller når du står opp

Har selv vært sengeliggende i over en uke nå svett som faen uten søvn, som er veldig slitsomt for hodet. Selvom jeg er ekstremt trøtt og sliten klarer jeg ikke sovne, jeg sluttet og ta xanax blandet med andre stoffer etter å ha brukt det noen måneder daglig, og det er "små" mengder, det er værste jævligste abstinensene jeg har opplevd, ha det i bakhodet ditt, vet det er drit deilig når alle bekymringer går bort å du sitter der dritfjern/full :-)

<3
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kan noen hjelpe meg men en kjapp hoderegning her, klarer ikke få ting helt til å stemme. 8mg er det nå, 12 timer (?) halveringstid, som vil si at jeg er 100% edru ikke før rundt fredag neste uke?
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har tidligere tatt 10-12 1/2mg (husker ikke) iløpet av en kveld (uten alkohol), og var da helt borte drøyt over en helg, ønsker ikke havne der igjen da jeg både snakked med mamma, familievenn og var på middag og var helt ute av det (ikke bustet, skyldte disorienting på oppstart av ssri)
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja du er fucked. Vil fremstå noe rusa under avtalen med familien din i kveld.
Stemmer det, er i blodet i fem dager. Drikker du alkohol i løpet av disse fem dagene vil du bli fort lokerusa igjen, og tar du fler piller i løpet av disse fem dagene vil du kjenne mindre til rusen siden du allerede er rusa fra før, hive innpå enda fler for å merke effekt, og bare være fucked i enda lenger tid.

Ikke havn i benzo sirkelen, den er ond. Og jævlig flau ovenfor familien der du tror du er normal og sitter å snakker om ereksjonsproblemene dine og den gode hasjen til kompisen din og ikke merker at du selv sier ting du burde holde kjeft om.
Sykt hvor edru og normal man føler seg på den skiten her, når du i realiteten står der med knekte knær som en tulling!
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Supperman Vis innlegg
Sykt hvor edru og normal man føler seg på den skiten her, når du i realiteten står der med knekte knær som en tulling!
Vis hele sitatet...
Ja presis
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan noen hjelpe meg men en kjapp hoderegning her, klarer ikke få ting helt til å stemme. 8mg er det nå, 12 timer (?) halveringstid, som vil si at jeg er 100% edru ikke før rundt fredag neste uke?
Vis hele sitatet...
Halveringstid og virkningstid er 2 forskjellig ting.

Xanor har vel en virketid på 6-8 timer (Mulig jeg tar feil)
Hvis du sover godt. Spiser mye mat og får i deg veske med elektrolytter kan dette gå helt fint. Si at du bare er sliten/fyllesyk.
Men det er ingen tvil om at 2 dager med alkohol og xanor setter sine spor på formen. Dette er også noe individuelt.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ingenting alkohol eller xanax i dag utenom en 2mg nå ca. 22. Hvordan komme seg opp til jobb i morgen kl. 08:00 i morgen? Har sovet til 15+ de siste par dagene men da har det jo vært større doser + alkohol
Anonym bruker
"Hatsk Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ingenting alkohol eller xanax i dag utenom en 2mg nå ca. 22. Hvordan komme seg opp til jobb i morgen kl. 08:00 i morgen? Har sovet til 15+ de siste par dagene men da har det jo vært større doser + alkohol
Vis hele sitatet...

Bro hva gjør du? Du stresser som faen med å virke loka til uken, men fortsetter å tygge piller?
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ville koble av men nå er jeg redd for å sove gjennom arbeidsdagen.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ingenting alkohol eller xanax i dag utenom en 2mg nå ca. 22. Hvordan komme seg opp til jobb i morgen kl. 08:00 i morgen? Har sovet til 15+ de siste par dagene men da har det jo vært større doser + alkohol
Vis hele sitatet...
Du spør jævlig enkelt og svaret er Å slutte å ete piller.

Skjønner ikke hvorfor du fortsetter.
Ikke lenge til du mister både jobb og familie og venner om du fortsetter i detta sporet mann
Bare til å kjøre på kompis. Du har stålkontroll

Du vet innerst inne hva du bør gjøre.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Forstår hva dere mener og hva jeg egentlig burde gjøre. Får prøve å holde meg borte fra alkohol de neste dagene hvertfall.
Kom meg forøvrig opp til jobb i tide, (tok dessverre en 2mg da jeg våknet). Har vært i div. møter i dag og ser ut til å gå fint, utenom at jeg føler meg litt trøtt til tider Er nok litt for jeg sov lite i natt
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anbefaler deg å slutte mens du fortsatt kan. Gikk på rivo/valium/xan hver dag (5-10 stk) og div, klarte å slutte for en mnd siden.
Har det mye bedre med meg selv nå. Virkeligheten blir ikke noe bedre, heller verre ettersom du lar benzoen ta styringen over deg.

Begynn å meditere og gå turer ute f.eks, det hjalp meg mye. Lykke til!
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Forstår hva dere mener og hva jeg egentlig burde gjøre. Får prøve å holde meg borte fra alkohol de neste dagene hvertfall.
Kom meg forøvrig opp til jobb i tide, (tok dessverre en 2mg da jeg våknet). Har vært i div. møter i dag og ser ut til å gå fint, utenom at jeg føler meg litt trøtt til tider Er nok litt for jeg sov lite i natt
Vis hele sitatet...
Serr du kommer til å få sparken og ødelegge rykte og CVen om du fortsetter med det her. Ingen som misbruker så sterke piller holder det flytende med en konstruktiv hverdag i lengden og jo lengre du misbruker jo mer avhengig blir du og jo værre å slutte også. Dagen huseier busta meg i å krabbe rundt på gulvet i lokerus (hadde glemt at hadde avtale om inspeksjon i sikringsskapet som skulle utbedres og skjønte ikke en dritt når han plutselig låste seg inn) var dagen jeg bestemte meg for å gå cold turkey og aldri kjøpe piller igjen. Kjøper man så eter man og eter man en så eter man ti til til posan er tom
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Når kan jeg drikke igjen? Skal på restaurant en av de neste dagene og vil gjerne ha et glass til maten.
Det er ikke meningen å fremstå arrogant, jeg tar til meg alt dere skriver.
Ta deg et glass med fanta til maten du. Det virker jo som du havner i den samme onde sirkelen hele tiden med at drikking fører til mer xans. Det er faktisk ikke tull det folk skriver over her at det er ikke lenge til du står uten jobb og familie om du fortsetter som du gjør. Ingen bar heads begynner med intensjonen om å bli en bar head, det bare skjer.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Når kan jeg drikke igjen? Skal på restaurant en av de neste dagene og vil gjerne ha et glass til maten.
Det er ikke meningen å fremstå arrogant, jeg tar til meg alt dere skriver.
Vis hele sitatet...
Tidligst tre dager om du ikke vil bli ape.

Nå er vel servering av alkohol på serveringssteder ute coronastengt så det er ikke sikkert du kan regne med noe glass til maten, flaks for deg vil jeg si!