Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1833
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Jeg er glad i øl, men noen ganger så drikker jeg øl med lavere alkoholprosent og jeg prøver å drikke så fort som mulig for å få en snurr. På 0,5LX6 så kan jeg bruke 2 timer med litt anstrengelse. Det er nok ikke bra for magesekken, men hvor raskt er det egentlig forsvarlig å drikke tre liter med øl? 1t? 5?
R.i.p 23.04.2021
Når jeg holdt på som hverst styrta jeg en halvliter om gangen. Tok da og brukte halviters glass for og kunne svelge unna fortere. 25min på en sixpack var vel rekorden.
Du er mer eller mindre en taper hvis du ikke skyter Dvorek.
Lag ølbong av ei brusflaske
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta deg heller noen shots ved siden av, og nyt ølen heller.
Anonym bruker
"Umulig Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg smugdrakk for samboer og familie brukte jeg grevens cider siden det gikk raskere ned, men etter noen år kunne jeg drikke 6 halvlitre på en drøy time. Pisser hvert 10. Minutt i lang tid etterpå da..
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Målet bør vel være å drikke raskere enn du pisser?
Sitat av Nedheng Vis innlegg
Lag ølbong av ei brusflaske
Vis hele sitatet...
Interessant, da med hageslange og flaska som trakt? eller snakker du om noe annet
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Interessant, da med hageslange og flaska som trakt? eller snakker du om noe annet
Vis hele sitatet...
Shit, nå ble jeg litt nostalgisk.

Det er sånn jeg kjenner det ihvertfall, men da var jeg 14-15.
Kan jo for all del hende at TS er det men..
Ellers høres det litt trist ut.
E what ^Noen som ikke har fått i seg kveldsmaten sin før. Andre ting?

Jeg tror ikke du skader deg mer enn det alkohol og overforbruk generelt skader deg. Liksom kjør på, det er ikke sunt men hey thats ur poison. Bare forbered deg for ølmagen som plutselig er der
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Interessant, da med hageslange og flaska som trakt? eller snakker du om noe annet
Vis hele sitatet...
Skjær ett hull på siden av ei 1,5l flaske, hell i en halvliter å kvell neppå

Skjær hullet langt bak på flaska så det ikle renner ut..
Sist endret av Nedheng; 16. september 2020 kl. 22:16. Grunn: Bedre forklaring
Sitat av Nedheng Vis innlegg
Skjær ett hull på siden av ei 1,5l flaske, hell i en halvliter å kvell neppå

Skjær hullet langt bak på flaska så det ikle renner ut..
Vis hele sitatet...
Nå har jeg ikke noen god fysik forklaring, men kan ikke gjøre det der med ølbokser.
Altså uten å involvere flasken?

Mener å ha sett det på film.
Hull nederst og så setter man munnen inntil og åpner boksen.
Kan det stemme?
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Nå har jeg ikke noen god fysik forklaring, men kan ikke gjøre det der med ølbokser.
Altså uten å involvere flasken?

Mener å ha sett det på film.
Hull nederst og så setter man munnen inntil og åpner boksen.
Kan det stemme?
Vis hele sitatet...
Klart man kan! Får man luft inn som gjør at væsken renner fortere. Du har kanskje sett 25l kanner som har en liten kork bakerst, og stor i front? Samme prinsippet
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Klart man kan! Får man luft inn som gjør at væsken renner fortere. Du har kanskje sett 25l kanner som har en liten kork bakerst, og stor i front? Samme prinsippet
Vis hele sitatet...
Nice!

Da er det bare å brette boksen sammen med et slag i mot panna, rape høyt og vente på damene.
Skulle vært 16 igjen ass
Lettøl har aldri fått meg full samme hvor raskt jeg drikker. Er unødvendig stress og unødvendig mye pissing spør du meg.. Kjøp deg heller en liten flaske sprit og ta noen shots om målet er å få en snurr så raskt som mulig
Sist endret av celtseus; 17. september 2020 kl. 01:35.
"Shotgunning" er gøy, utendørs. Masse søl og spetakkel.
Så fort du kan svelge vil jeg tro.
Sugerørtrikset er jo em sikker bet da! En god stund siden jeg gjorde det, men du tømmer en halvliter på 10 sekunder eller rundt der. Kanskje under 10 sek også. Så 6 øl kan du fint klare på under 2 min. Ikke at jeg anbefaler det da. Start med 3 om gangen og se?

Stikk et sugerør ned i boksen av sugerøret. Der hvor sugerøret har "bøy", og opp til der du normalt plasserer leppene på sugerøret, lar du være på utsiden av boksen. Så er det bare å drikke som vanlig. Lufta vil strømme inn i sugerøret og gjør at ølen vil renne fritt inn i munnen din uten at luft må presse seg i mellom leppene og boksåpningen. Fri flow og hastigheten på flow bestemmes av vinkelen på boksen mot bakkenivå.

Sist jeg gjorde det skulle jeg rekke buss til musikkfestival og hadde noen bokser som måtte ned før jeg skulle på bussen. Rakk det fint men endte opp med å spy endel skum på veien til bussholdeplassen da. Men worth it, blei full
Sist endret av Morgul; 17. september 2020 kl. 02:58.