Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 752
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei eg har kjøpt vaporizer til weed av denne typen:
https://zen-vape.de/en/product/zen-v...luminium-body/

Pluss en container til å ha wax og olje oppi som kommer til å bli brukt til hasj.

Så lurer eg på om noen har prøvd ut noe lignende med hash?
i så fall ka temperatur brukte du då?
psykedeliske vibes
enlightainment's Avatar
5 3
Hasj trenger høyere temperatur enn grønt, i området 160-230, alt utifra hvordan beis du har.
Og det funker like fett, men husk å kjøp vape wool eller organisk bomull så ikke du ødelegger utstyret med søl.

Når man bruker høy temperatur kan man bli tørr i halsen og i luftrøre, så husk å drikk mye vann før og etter en sesh.
Jeg liker å eksperimentere med nye beiser, og sakte skru opp og kjenne meg fram hva jeg føler er best.

Noen beiser er dårlig egnet for vape, noen er perfekte. Man lærer seg å kjenne til forskjellen etter hvert.

Lykke til!
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hasj kan funke bra på vaporizer om man river det opp i veldig små biter og blander det ut med ABV (weed man allerede har vapet). Har gjort det flere ganger med min Pax 3.