Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 905
Anonym bruker
"Gul Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

Jeg og min kjæreste har litt lyst til å prøve ketamin men vi begge har drukke i kveld. Tatt litt coke, tipper en promille på rundt 1. Er det safe eller best å vente til en senere anledning?
Det er ikke skadelig, men hvis du har tendens til å kaste opp når rommet spinner så kan det være en god ide og vente til en annen dag. Burde ikke være noe problem hvis du kan "håndtere alkohol " Ta det gradvis
Sist endret av Bothrops; 17. februar 2019 kl. 00:11.
Anonym bruker
"Gul Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Okei, vi har nok i ingen toleranse, er det ok å starte med 50mg hver?
50mg er en ganske sterk dose for noen første gangen (om varene et gode) men går sikkert bra. Men det er mange som blir veldig kvalme og dårlige a å blande ketamin og alkohol selv i små doser av begge, så jeg hadde latt være.

alcohol & ketamine
Status: Dangerous

Note: Both substances cause ataxiaLoss of motor coordination and bring a very high risk of vomiting and unconsciousness. If the user falls unconscious while under the influence there is a severe risk of vomit aspiration if they are not placed in the recovery position.
Vis hele sitatet...
Anonym bruker
"Gul Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Okei, delte dosa i 2 og tok en hver. Merker ikke så mye.. kanskje litt dessosiativ effekt kanskje��
50 mg er ikke en høy dose hvis målet er å oppleve det ketamin har å by på. Har forstått at det er en økende trend at folk bruker dette stoffet på byen, og selv om det sikkert kan være et OK substitutt eller supplement til andre rusmidler i små doser, er det i mine øyne helt bortkastet i forhold til hva du kan få ut av det hjemme i sofaen (eller enda bedre, senga) med høy dosering.

Å bare havne rett i K-hole og ikke huske noenting etterpå kan virke vel så bortkastet; liker best selv å gli inn og ut av K-hole under trippen. Til det har en dosering på 120 mg (fordelt på 75 kg) fungert utmerket.