Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 4991
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Hei, jeg er på utkikk etter en vaporizer ala pax eller MFLB, men omtrent alle jeg kommer over står det bare "Suitable for herbs and grinds"

Har noen erfaring med vape for hasj, eller kan anbefale en?
Det finnes egne vaporizere som fungerer med hasj. Jeg ville ikke bare kjøpt en og satsa på det, det kan fort bli klin.
Jeg har hørt at Arizer Solo fungerer med hasj.
Hvis du spør meg så synes jeg det blir overflødig med vaporizer for hasj. Du kan jo like så godt bare tenne på klumpen og legge den under et glass, så suge til deg røyken med et sugerør. Fungerer kjempegodt og smaker skikkelig digg. (Hvis du har god hasj).
Sist endret av PerPerPerPer; 20. august 2014 kl. 21:13.
Jeg har bestilt meg en Atmos RAW 510 bullet to go, som skal fungere meg hasj og cannabis. Får den om 1 uke tipper jeg, betalte bare 160 kr for denne! Skal gi tilbakemelding på hvordan den fungerer her
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Trådstarter
Atmosraw anbefales ikke, order ble declined og de trakk nesten 4000 kr fra konto.
Arizer solo! Fantastisk vaporizer som du kan bruke både gress og hasj i. Du får utrolig mye for pengene!
sertifisert idiot
Har akkurat bestilt meg en Da vinci(this: http://www.ebay.com/itm/301061783543...%3AMEBIDX%3AIT)
I denne kan man bruke grønt rett i vapen, men det følger også med 2 kammere ekstra, den ene til oljer, og den andre til hasj.
Virker som ett godt kjøp, og kan komme tilbake med en liten "review" når jeg får den, om det er ønskelig
Sitat av Stalin123 Vis innlegg
Arizer solo! Fantastisk vaporizer som du kan bruke både gress og hasj i. Du får utrolig mye for pengene!
Vis hele sitatet...
Har også en arizer solo, men hvordan røyker du hasj i den uten at det blir masse søl?
sertifisert idiot
Sitat av Carmex Vis innlegg
Hei, jeg er på utkikk etter en vaporizer ala pax eller MFLB, men omtrent alle jeg kommer over står det bare "Suitable for herbs and grinds"

Har noen erfaring med vape for hasj, eller kan anbefale en?
Vis hele sitatet...
Forresten, så kan MFLB brukes til hasj, men da må du ha "tilleggsutstyr"
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Trådstarter
Sitat av Stalin123 Vis innlegg
Arizer solo! Fantastisk vaporizer som du kan bruke både gress og hasj i. Du får utrolig mye for pengene!
Vis hele sitatet...
Your order on Arizer is complete.

You have chosen the PayPal method.

Your order will be sent very soon.
Vis hele sitatet...
Takk for tips, skal komme med update når jeg har mottatt
Har selv eid en Pax fra Ploom i et halvt års tid nå. Tror det generelt sett er en weed-vape men har brukt den til veldig mye hasj også. Eneste det har ført til nå er at den blir vanskeligere å vaske.
Pax'en er helt klart den beste når det gjelder å være stealth, men pga all rengjøringen så vilt jeg nok ikke kjøpt den igjen om jeg ikke hadde vært avhengig av stealth her i Norge.......

Det sies at det selges veldig mye kopier på ebay. Så jeg kjøpte min fra vapeworld.com å fikk den sendt til Norge med et "Mail Forwarding"-selskap (shipito.com) pga Pax ikke selges utenfor USA.

Den har 10 års garanti også!

http://www.agreenertoday.com/wp-content/uploads/2013/02/DSC00005.jpg
▼ ... over en uke senere ... ▼
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Trådstarter
Fikk min i dag, men får ikke testet med brunt før litt senere i kveld. Den var utrolig god på grønt iallefall! Smaken var kjempe bra og man fikk fin funk

jeg vet at @core123 har nylig skaffet seg en vaporizer som passer bra till brunt og grønt, vet ikke hvilken modell men du kan prøve og sende en melding
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Trådstarter
Denne var nydelig til grønt og veldig bra til brunt så lenge man brukte rist. Fyldige store trekk, god smak hele veien, og ikke noe ubehag i lunger. Anbefales!

Elsker at jeg slipper og mekke