Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 4435
Her kan vi dele våre forventninger og opplevelser med høstens nye serier.

Jeg for min del gleder meg over at How to make it in america har begynt igjen.

Noen andre som vil dele noe?
Sons of Anarchy er vel en av de bedre seriene jeg har sett på lenge. Det samme gjelder House.
Styr unna Terra Nova. Virker som en grei serie, men etter den første dobbel episoden så har du sett alt før.

De trenger litt nye ideer og inspirasjon på den andre siden av dammen.
The Walking Dead sessong to starter om ti dager, 16.10.2011. Det er ingen ny serie, men jeg vet det er mange her som allerede ser frem til datoen.
Frustrerte fruer Aller siste season er i gang!

Forøvrig så begynner jo alt nå, så fremt det ikke er kanselert
Sist endret av mo3; 6. oktober 2011 kl. 14:28.
Dere burdte sjekke ut person of intrest http://www.imdb.com/title/tt1839578/

for dere som liker god vold :P

Under Producers ligger både Jonathan Nolan og JJ abrams ^^
Boardwalk Empire. Beste serien jeg har sett på lenge. Handlingen går litt tregt i første sesong, men tar seg opp på slutten. Andre sesongen startet nettopp!

Boardwalk Empire er en amerikansk tv-serie produsert av selskapet HBO. Den foregår i Atlantic City, New Jersey i forbudstiden.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Natander; 6. oktober 2011 kl. 15:21. Grunn: typos
Sons of Anarchy og Dexter!! Wohoo!
Nye sesonger:
How I met Your Mother - sesong 7 (startet 19. september, er på episode 4 nå)
Walking Dead - sesong 2 (starter 16.oktober)
Breaking Bad - sesong 4 (startet 17.juli, er på episode 12)

Nye serier:
2 broke girls (startet 19. september, er på episode 3) Komedie, småmorsom, lettere underholdning.
Pan AM (startet 25.september, er på episode 2) Christina Ricci er er av hovedpersonene. Har fanget meg til nå.
The Secret Circle (startet 15. september, er på episode 3) - Handler om jente som finner ut at hun er heks. Ungdomsserie, så halve første episode, men var ikke noe for meg. Minner om Twillight, og Vampire Diary.
New Girl (startet 20.september, er på episode 3) - Med Zooey Deschanel. Komedie. Jente som er blitt dumpet, og flytter inn i kollektiv med 3 gutter. Veldig morsom, kan ta over for HIMYM for meg.
Apartment 23 (starter en gang i høst?)
The Playboy Club (startet 19.september, er på episode 3) Drama om 50 - tallets playboy modeller. Serien er kanselert!!

Edit: Det er flere andre nye serier, som Alcatraz, Up All Night, The River, Missing, Once upon a time o.l. men har ikke sjekket noe av det ut selv, så kan ikke si så mye om de.

Glemte å nevne Death Valley, så de som liker Walking Dead; virkelig verdt å sjekke ut! Er ny serie, på episode 6 nå! Startet 29.august. (:
Sist endret av kn^tte; 6. oktober 2011 kl. 15:36.
Epic.

http://img443.imageshack.us/img443/3876/thewalkingdeadtongue.jpg

http://img522.imageshack.us/img522/6239/thewalkingdeadseason2.jpg
Dexter, Walking Dead og Boardwalk Empire!
Sitat av Staggere Vis innlegg
Epic.

http://img443.imageshack.us/img443/3876/thewalkingdeadtongue.jpg

http://img522.imageshack.us/img522/6239/thewalkingdeadseason2.jpg
Vis hele sitatet...
Bildet passet fint med signaturen din
http://www.pogdesign.co.uk/cat/

God plass å finne ut når sesongstart og nye episoder av diverse serier kommer
Sist endret av Kognito; 6. oktober 2011 kl. 16:24.
Pan Am virker veldig lovende... Veldig pene damer òg!
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
ingen som har nevnt sesong 5 av chuck, kommer til og bli AWSOME
Nye serier jeg kan anbefale:
Homeland (Showtime)
Unforgettable (CBS)
Har HBO noen nye serier denne høsten?
kom south park i dag og gitt ^^
Nye sesonger av The office og Modern Family.. Spesielt The office skal bli spennende å følge med på ettersom Michael Scott har forlatt Dunder Mifflin, og Andy Benhard skal ta over som sjef
Sist endret av popmart; 6. oktober 2011 kl. 19:12.
Sitat av popmart Vis innlegg
Nye sesonger av The office og Modern Family.. Spesielt The office skal bli spennende å følge med på ettersom Michael Scott har forlatt Dunder Mifflin, og Andy Benhard skal ta over som sjef
Vis hele sitatet...
Etter som Michael har forlatt serien er det ikke spennende lenger i det hele tatt, han var den serien. De burde ikke laget flere sesonger etter han forsvant, bedre å gi seg mens leken er god.
- Family Guy
- The Simpsons
- How I Met Your Mother
- Two And A Half Men
- Big Bang Theory
- Blue Mountain State
- South Park
- Jersey Shore
- The Ultimate Fighter


Ting jeg følger med på for tiden i hvertfall!
It's Always Sunny in Philadelphia - Sesong 7

Dexter - Sesong 6

Andre del av South Park - Sesong 15
Jeg har allerede begynt å se på : Breaking bad sesong 4, It's always sunny in philadelphia sesong 7, How i met your mother sesong 7, Two and a half men sesong 9 og Family guy sesong 10.

Jeg skal få med meg : Dexter sesong 6, South park sesong 15, The big bang theory sesong 5, The Walking Dead sesong 2 og Boardwalk Empire sesong 3.

Serier som jeg lurer på når kommer ut med ny sesong : Mad Men, Chuck og Californication.
Ingen som har nevnt Supernatural?? Sesong 7 har begynt, og to episoder er allerede gått.. Kan virke veldig monotont og kjedelig i starten, men det hele bygger seg opp på en syk story videre i sesongene. Sykt bra serie.

Forøvrig, så har The big bang theory, Two and a half men, Boardwalk Empire og Jersey Shore begynt.. Jersey Shore er skuffende i Italia, og Two and a half men er fail uten Charlie..
Aaaaaaaahhhhhh, hvorfor kansellerte de Playboy Club???? Vet jo hvorfor, men triste saker. Fikk aldri nok av Amber Heard i den kanindrakten.... <3
Sitat av KingJay Vis innlegg
Ingen som har nevnt Supernatural?? Sesong 7 har begynt, og to episoder er allerede gått.. Kan virke veldig monotont og kjedelig i starten, men det hele bygger seg opp på en syk story videre i sesongene. Sykt bra serie.

Forøvrig, så har The big bang theory, Two and a half men, Boardwalk Empire og Jersey Shore begynt.. Jersey Shore er skuffende i Italia, og Two and a half men er fail uten Charlie..
Vis hele sitatet...
Har du gitt Ashton Kutcher en sjanse da? Jeg likte de første 2 episodene.
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Har du gitt Ashton Kutcher en sjanse da? Jeg likte de første 2 episodene.
Vis hele sitatet...
Sett begge episodene, Ashton Kutcher skuffer ikke. Men Ashton Kutcher leverer alltid det samme(dum og morsom), så han vil alltid være Kelso fra That 70s show.. That 70s show og kelso er forresten utrolig bra serie, men Two and a half men uten Charlie er ikke.. Punktum
Sist endret av KingJay; 7. oktober 2011 kl. 07:25.
Vel han er ikke dum i denne serien. Han er faktisk veldig smart. Er enig i at T&H Men ikke er like bra uten Charlie. Men se det på denne måten, det er fortsatt en bedre sitcom enn de fleste der ute. Mye pågrunn av at Chuck Lorry skriver den.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hold dere unna "V". Man blir litt nysgjerrig i løpet av sesong1, men alt havarerer fullstendig i sesong2. Antageligvis en naturlig følge av at hele serien ble kansellert.
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Vel han er ikke dum i denne serien. Han er faktisk veldig smart. Er enig i at T&H Men ikke er like bra uten Charlie. Men se det på denne måten, det er fortsatt en bedre sitcom enn de fleste der ute. Mye pågrunn av at Chuck Lorry skriver den.
Vis hele sitatet...
Han spiller jo en mann som har den modne alderen til en 10-åring.
Sitat av ps3 Vis innlegg
Han spiller jo en mann som har den modne alderen til en 10-åring.
Vis hele sitatet...
Han spiller en følsom, teknologisk/internett geni/milliardær mann i 30 årene. Get it right.
Sist endret av ZionRoad; 8. oktober 2011 kl. 14:13.