Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  43 3916
Rykende ferske bilder fra TG i dag morges kl. 08.15. Som bildet viser er det allerede kø så langt øye rekker.

http://home.online.no/~fpaal/artimages/ACFRDA89aGkz.jpg
http://home.online.no/~fpaal/artimages/Oppegaard_TG.comp.jpg
http://home.online.no/~fpaal/artimages/PC_haug_TG._comp.jpg

Lykke til alle sammen fra Oppegård!
Sist endret av Fleinsopp; 27. mars 2002 kl. 11:46.
Sto i kø i 1t 45min kom ca kl 10.20.

Faen så mye folk her

*me er vant til maks 150 lans*
kan dere legge ut noen bilder fra der @nFF sitter?
Better than thou.
Hihihi, slapp hele køen jeg. Kjenner en i security crewet, så han bare fikk meg helt frem i køen pga. hofta! Sitter her siden av dephic og shiz. Phun har enda ikke dukket opp, men gusto og elpida og ole_dirty er her, z0py3r og noen fler. Blir sjoft.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg vil også på tg... buhu.
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
carlo, skulle ikke du banke phun q da?
håper noen stiller opp med kamera da i hvertfall
Better than thou.
Skal prøve å få opp et cam etterhvert her, men internetten er jo så jævlig monga. www.dotcarlo.net/cam skal det etterhvert komme cambilde. Litt av hvert egentlig, kanskje det er meg, kanskje dephic eller kanskje m1r4g3. Kommer ann på hvordan camet er rettet.
*Sukk* Hadde da egentlig tenkt meg på TG iår, men droppet det pga av penger. Skulle nå egetnlig tenkt meg å vært der..

*vente på neste år..*
Må nok klare og pelle ræva mi opp dit neste år jeg å
Hihi.. Var ute å kjørte en tur så hører jeg ei madskillz fr34k damlege fra VERDALen som klagde på TG. Det var direkte komisk å høre på henne
Så nå har jeg funnet fram saken på nrk.no. Read and cry (eller finn den i mp3, ogg eller lignende)

http://www.nrk.no/distrikt/nord_tron...r/1748603.html
Trådstarter
Fra Hamar Arbeiderblad:

"The Gathering vurderer å flytte I ferd med å vokse seg ut av Vikingskipet


The Gathering er ikke lenger verdens største datafestival, fordi Vikingskipet rett og slett ikke er stort nok. The Gathering-ledelsen vurderer derfor å flytte arrangementet til en av de nye hallene som nå bygges i Oslo-området".

Les resten av artikkelen
HER
Først kan dem konsentrere seg om å lage et LAN hvor mange ikke trenger å stå to timer i kø, hvor nettverket fungerer, hvor internett fungerer, hvor strømmen fungerer osv.

Så kan dem heller senere lage større lan...
Better than thou.
Kunne ikke vært mer enig zethz0r.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
hvor rask internett har dere?
100Mbit, var det ikke så

Hvor mye det betyr i praksis, er vel en helt annen sak..
Hoho.. tror ikke internett linja er særs stabil. Har en flokk med kamerater der nede og ingen er online på noe vis *sende sms*

[EDIT]
SMS:
TipeX: Hvordan går det med internett linja?
Svar: Funker ikke!
[/EDIT]
Sist endret av TipeX; 27. mars 2002 kl. 23:29.
Opprinnelig postet av TipeX
Hihi.. Var ute å kjørte en tur så hører jeg ei madskillz fr34k damlege fra VERDALen som klagde på TG. Det var direkte komisk å høre på henne
Så nå har jeg funnet fram saken på nrk.no. Read and cry (eller finn den i mp3, ogg eller lignende)

http://www.nrk.no/distrikt/nord_tron...r/1748603.html
Vis hele sitatet...
Lurer på om hva som er mest farlig -tg eller -henne?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Marit Dypdal har litt rett i det at det ikke er bra å sitte oppe i ørten døgn, men hun overdriver nok litt for publisiteten. Ser ikke for meg hele nFF gjengen på speed liksom.
Da var man på TG for første gang, og etter en halv time så virker det ganske så bra.

Dette blir nok en fin påskeferie, ja.

Hadde egentlig ikke noe spesielt å skrive under denne posten forløbig, men siden jeg er på tg, så måtte jeg nesten skrive noe
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Jeg er jo på TG jeg også! Nå er klokka nesten halv fire og nettet her suger fremdeles kuk.

Men, men, jeg har jo hilst på Carlo og et par andre her fra nFF
Sist endret av z0p; 28. mars 2002 kl. 03:18.
original reprint
xaff's Avatar
Opprinnelig postet av Tias
Marit Dypdal har litt rett i det at det ikke er bra å sitte oppe i ørten døgn, men hun overdriver nok litt for publisiteten. Ser ikke for meg hele nFF gjengen på speed liksom.
Vis hele sitatet...
Det gjør jeg
hvor i helvete er den forbanna NFF rekka!
den ligger ved rad 12 og 13.
for og være mere spess. sitter vi på enden der telenor reklamen henger. og sitterplasser går fra en par og 60 og nedover til 54 tror jeg på begge radene
sleng opp litt bilder da, til oss som ikke er der.

ha det kult
Hvem fra Nff er det som er Her?
Opprinnelig postet av Xylotion
Hvem fra Nff er det som er Her?
Vis hele sitatet...
Se i tread'n med bord reserveringen da... så har du hele oversikten...
--> http://www.iblis.nu/forum/showthread...highlight=tg02
sto i kø ganske lenge jeg og, men da jeg nærmet meg "kassa" hoppet alle med ptn kort ut av køen og jeg spratt fram så det som hadde stått i kø 30 minutter sto omtrent rett bak meg som hadde stått der i 1 time og 20 min det er litt iriterende !
men uansett nå er tg startet vi har et ustabilt nett og jeg gleder meg til cs compoen for den blir spennende å se på har ikke nok skills til å delta selv =) men til de som skal delta : Lykke til =)
Opprinnelig postet av Metz
sleng opp litt bilder da, til oss som ikke er der.

ha det kult
Vis hele sitatet...
tgtv.no
God damn, vi rawker

Om noen vil vite hva som bugget i-netten, så var det en packetloss på ca 60%, og det er lite kult...

Anyway, leech:
host: 194.0.49.239
login: warez
pass: warez

Les request er dere snill
Takk for den, må vel bli omtrent det 99nde TG ftp jeg har vært inne på

HÅper du er snill og grei og ikke hiver ut de som faktisk ikke kom seg til TG..?
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Har en ftp jeg også

ip: 194.0.96.248
l/p: nff/nff
port: 1983

Bedre seint enn aldri
Si meg, er det sånn at alle sammen har hver sin ip..?

Og kan dere ta så mye båndbredde dere vil..? Som f.eks sette opp en ftp med ubegrenset antall brukere..?
Better than thou.
Dynamisk IP ja..

Og ja, men det er jo begrenset hvor mye man får til hvis alle kjører ftp eller laster ned fra en side av skipet til en annen. Blir aldri 100mbit liksom..
jaja, nesten tg over..
å må si at det var bedre i fjor, hele opplegget.. stemningen and so on.. mer er ikke å si om den saken. morro er det jo med 2 "fingre filmer".. er jo noe å ta med seg hjem som minne.

**** EDIT ****
nff er håpløst.. carlo, kom å ta meg. rad 22, setet 54.
/quit gg

**** EOF EDIT ****
Sist endret av KozmiC; 31. mars 2002 kl. 03:34.
det beste minnet fra tg02 er videoen av av rose helikopter sprenges det er et minne ! fingre videoene er også et minne
Opprinnelig postet av reallife
http://home.no.net/reallife/nff/tg02/
Vis hele sitatet...
Hvem er "estrela" ?
original reprint
xaff's Avatar
Opprinnelig postet av AnaMorph0s|s


Hvem er "estrela" ?
Vis hele sitatet...
Godt spørsmål yiddo.
Better than thou.
Opprinnelig postet av KozmiC
jaja, nesten tg over..
å må si at det var bedre i fjor, hele opplegget.. stemningen and so on.. mer er ikke å si om den saken. morro er det jo med 2 "fingre filmer".. er jo noe å ta med seg hjem som minne.
Vis hele sitatet...
www.kondolanse.tk
Ganske så patetisk syntes jeg.. Er det du som har filmet den shiten?
jepp da var det slutt for i år... kommer nok ikke til å dra neste år, selv om jeg er veldig fornøyd med tg i år, etter en dårlig start har nettet og internett så å si vært oppe hele tiden..

kewl å møte et par av dere.

ahhh, hjem å RUNKE!

logging out...
jeg er ikke helt sikker det var kameraten til xtrax som tok det bildet
Opprinnelig postet av AnaMorph0s|s


Hvem er "estrela" ?
Vis hele sitatet...
kan bare nevne at jeg fortsatt sitter igjen med "Flashback"
hehe, ja du kan jo prøve å selge det på qxl.no eller.no