Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1303
Heisan! Trenger hjelp til å finne passordet til en mirc kanal Kompis har utfordret meg så jeg må bare klare det Noen som vet om åssen jeg kan gjøre dette?
Du må finne et passende bruteforce program. Bare vær obs på at det kan komme til å ta noen dager.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Evt bestikke opers Kanskje enklere. Brute force vil vel bli blocka etter 10 min på dei fleste ircnet?
Jeb
Trådstarter
Hehe det ingen op's på kanalen! Så må cracke passordet på en måte Noen som vet hvor jeg kan finne sånn burce force program?
Dersom du kan få han til å gå inn på kanalen mens du sitter på samme nett / lan som han så kan du muligens sniffe passordet...
Jeb
Trådstarter
hmmm, det har jeg ikke mulighet til... Må gjøre det herfra.. Men skjønte ikke åssen jeg skulle få satt opp brutus mot irc?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Det er hverken snakk om brutus eller bruce, men "bruteforce".

Det vil si ett script eller program som prøver alle tenkelige kombinasjoner av tall og bokstaver, helt til det kommer inn. Kommer som sagt til å ta en evighet.

Samtidig som du antageligvis kommer til å bli bannet fra serveren/nettverket før du er halvveis.
Jeb
Trådstarter
Hehe, jeg stuka og fant fram ett mirc script som prøver seg, men må ha en bra wordlist Noen forslag ?
Norsk ordbok? (minst tjue tegn)
Jeb
Trådstarter
Hvor finner jeg .txt fil med dette da?
Sitat av Jeb
Hvor finner jeg .txt fil med dette da?
Vis hele sitatet...
Søk etter det på google. Hvis du spør etter HVA du skal søke etter på google, så banner jeg deg tvert.