Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1504
Hei, jeg sitter da på irc en del, å der er det bare sånn at jeg har blitt banna fra en kanal (#norwegianmafia @ Chatspike).

Å da lurte jeg på, en eller annen måte å få meg rundt bannen? Evt bytte IP, eller noe?
Skift navn og ident. Antagelig er det deg som person de misliker, og da blir du som regel bannet på nytt rett ganske fort.
Viss de bare har bannet identd'n din kan du skifte den.
Viss de har bannet ipen din kan du skifte den.
Viss de bannet begge deler må du skifte begge
Sist endret av klovnen_; 20. november 2005 kl. 23:05.
Artig om Ond^Sofa leser dette da Tipper det ikke var smarteste forumet å poste i.
Sofa-en har vel slutta i NorwegianMafia crew-et da eller er jeg feil informert?
Vis du har telenor, så er det vell bare å restarte modemet...

Om jeg ikke husker feil så ban'er de ca. ident@ip
Sitat av ztaale
Sofa-en har vel slutta i NorwegianMafia crew-et da eller er jeg feil informert?
Vis hele sitatet...
stemmer nok det
Du kan lett rent teknisk komme deg forbi bannen. Men når kanalene er menneskestyrt så hjelper det lite; du blir nok bannet så fort du kommer inn igjen.
Takk for svar!

Selv om det ikke var det smarteste, så gjør ikke det noe, er en IRC noob, så viste ikke helt. Sorry for bryderiet da. Er ikke så smart jeg.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Snart to år siden jeg signa av NorwegianMafia-crewet.

Når det er sagt, så er det som regel en grunn til at man blir bannet. Dvs at man er uønsket i kanalen.
Tenk igjennom hvorfor du blir bannet, og prøv etter noen timer.

Regner med det er hosten din som blir banna. Hvis det er Zath som banna deg, kan det vel fort hende den er infinite :P
Hvorfor folk vil inn på kanaler de er bannet fra skjønner jeg ikke helt... Om jeg ble sparka ut av en kafe hadde ikke JEG satt min fot der igjen.
Sitat av fuzzy76
Hvorfor folk vil inn på kanaler de er bannet fra skjønner jeg ikke helt... Om jeg ble sparka ut av en kafe hadde ikke JEG satt min fot der igjen.
Vis hele sitatet...
Hvis alle de store og tøffe 14-åringene som du hadde sett opp til hadde vært der inne, så ville nok du inn igjen.