Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 721
Jo, jeg var så heldig at pcen klikka, men jeg var inne på familie kanalen til Fammen min i Norwegianmafia, noe som er viktig at jeg er inne på 24/7.

Pcen klikka som sakt, men navnet mitt ble ikke avlogga, så når jeg skrudde på dataen igjen, så kom jeg meg ikke inn på kanalen, Siden det nicket jeg hadde var brukt, å jeg kommer meg ikke inn på kanalen uten at jeg får tilatelse av dem med "op", å jeg har ikke mail, tlf nr, eller noe til noen der inne, så er det noen måte å få brukt den gammle nicket igjen? Få den til å "logge" seg av serveren der jeg var?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Etter 5-7 minutter oppdager IRC-serveren at du ikke er der lengre, og nicket ditt forsvinner og blir ledig igjen.

Forøvrig så bruker NorwegianMafia IRC-nettet ChatSpike.

ChatSpike har services som tillatter registrering av nick og kanaler.
Anbefaler deg at du registrerer nicket ditt, slik at folk veit hvem du er, og slik at de riktige folkene har op.
Det var IRC du ikke kom deg inn på. mIRC er en IRC-klient akkuratt som Firefox er en HTTP-klient.

Forøvrig så er dette innarbeidet i server-programvaren om du bare klarer å vente rundt 120-240 sekunder da serveren sparker klienten om den ikke får svar fra klienten innen 120-240 sekunder(alt avhengig av nett og serverkonfigurasjon). Så om du klarer å vente litt så går det bra. Alternativt kan du bare bruke et annet nick og ta kontakt med en av de andre i famlien med /msg <nick-til-noen-på-kanalen>
Sitat av Ond^Sofa
Etter 5-7 minutter oppdager IRC-serveren at du ikke er der lengre, og nicket ditt forsvinner og blir ledig igjen.

Forøvrig så bruker NorwegianMafia IRC-nettet ChatSpike.

ChatSpike har services som tillatter registrering av nick og kanaler.
Anbefaler deg at du registrerer nicket ditt, slik at folk veit hvem du er, og slik at de riktige folkene har op.
Vis hele sitatet...
Kom meg inn nå.. Takk for svaret.

Ps: har registrert nicket alt