Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 873
Noen som vet om en form for IRC bot jeg kan legge ut på webhotellet mitt?

For å opprettholde aktivitet på IRC kanalen vår. Sånn at ingen andre komemr å tar den.


Har mulighet til å kjøre cgi, php eller kanskje java vil jeg tro.


Noen som vet?
iDark's Avatar
Trådstarter
Ja. Men eggdrop, må ikke det kjøres fra en shell konto?

Jeg tenkte på bare å upploade et cgi script ellerno med ftp til hnn (home.no.net) kontoen.
Åja sånnsett. Trodde det var en linuxserver du hadde. My mistake.
iDark's Avatar
Trådstarter
HAr en ja. Men den står ike på nett for tiden pga ommøblering og fordi den er treig

Men ignen som vet?
Det kan jeg nesten garantere ikke vil funkere i lengden, om idet hele tatt. Kjøp deg en konto hvor du har lov å kjøre slike tjenester eller sett på en maskin et sted med fastlinje.
iDark's Avatar
Trådstarter
Serveren får snart plass på en 2mbit linje (maks her uti bygda). Så jeg får vel vente litt ja.
I mellomtiden kan du jo kjøpe deg et sånn månedsshell som koster 30kroner elns. Den bncen tjenesten som man bestillte med mobil som ble reklamert her på forumet for en stund siden kunne man jo også kjøpe eggdrops for en mnd av gangen. Søk litt rundt på forumet her.