Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 8580
Jeg har tenkt å ta amfetamin for første gang snart i en gymtime på skolen. Vi skal springe et par kilometer, og jeg har da i den sammenheng et par spørsmål.

1) Når bør jeg ta amfetaminen? Hvor lang tid i forkant burde jeg sniffe den? Er det slik at det er under oppturen at man har mest energi?

2) Hva er det jeg burde være obs på dersom jeg vil skjule rusen? På hvilken måte kan det være lett for andre å se at jeg er rusa?

3) Hvor mye vil egentlig amfetaminen hjelpe meg? Vil det være mindre ubehagelig å være andpusten i amfetaminrus? Eller er det kun musklene som får boosten?

4) Jeg har hørt at det hender at amfetaminen er blandet ut med ting som vaskepulver og murstein. Er det farlig å sniffe dette? Og - av ren nysgjerrighet - hva skjer om du injiserer vaskepulver inn i blodåren din?
pass på hjertet ditt gutt..og er det første gang?folk vil se det!
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
pass på hjertet ditt gutt..og er det første gang?folk vil se det!
Vis hele sitatet...
Kan du utdype?

Vil hjertet mitt gå raskere enn det som er normal makspuls dersom jeg bruker amfetamin? Jeg har i så fall tenkt å bruke pulsklokke. Holde et øye med hjertet.
Sist endret av amfetamingutten; 21. september 2009 kl. 19:53.
Sitat av amfetamingutten Vis innlegg
1) Når bør jeg ta amfetaminen? Hvor lang tid i forkant burde jeg sniffe den? Er det slik at det er under oppturen at man har mest energi?
Vis hele sitatet...
Du får virkning ganske kjapt ved sniffing. Man har mest energi på peaken.

Sitat av amfetamingutten Vis innlegg
2) Hva er det jeg burde være obs på dersom jeg vil skjule rusen? På hvilken måte kan det være lett for andre å se at jeg er rusa?
Vis hele sitatet...
Du får store pupiller og får veldig mye energi. Førstnevnte er det som de lettest legger merke til. Du kan også drive og sniffe og snufse hele tiden. Godt mulig du får et skikkelig "stuketryne". Generelt sett er det lettere å merke det på uerfarne brukere.

Sitat av amfetamingutten Vis innlegg
3) Hvor mye vil egentlig amfetaminen hjelpe meg? Vil det være mindre ubehagelig å være andpusten i amfetaminrus? Eller er det kun musklene som får boosten?
Vis hele sitatet...
Den vil gi deg mye energi og ikke gjøre deg så veldig andpusten. Men man blir så tørr i munnen at det er helt for jævlig å drive med fysisk aktivitet under rusen.

Sitat av amfetamingutten Vis innlegg
4) Jeg har hørt at det hender at amfetaminen er blandet ut med ting som vaskepulver og murstein. Er det farlig å sniffe dette?
Vis hele sitatet...
Da får du tynt støv av vaskepulver og murstein i lungene. Det sier seg selv at dette ikke er bra. Det er heller ikke ønskelig å få i blodårene.


Hvis jeg var deg ville jeg droppet det. Gi heller en innsats nykter.
Sist endret av exocytose; 21. september 2009 kl. 19:53.
Sitat av exocytose Vis innlegg
Den vil gi deg mye energi og ikke gjøre deg så veldig andpusten. Men man blir så tørr i munnen at det er helt for jævlig å drive med fysisk aktivitet under rusen.
Vis hele sitatet...
Har du speedet selv noen gang? Vil jeg ikke kunne løse tørr-munn-problemet ved å drikke store mengder vann før løpet?
Sitat av amfetamingutten Vis innlegg
Har du speedet selv noen gang? Vil jeg ikke kunne løse tørr-munn-problemet ved å drikke store mengder vann før løpet?
Vis hele sitatet...
Ja, jeg har "speedet" selv. Halve forballaget vårt var dumme nok til å spille en kamp i amf-rus. Joda, vi hadde god innsats, men vi spilte som noen fire-åringer. Alle sprang etter ballen hele tiden og null system over det hele.

Nei, å drikke store mengder i forveien vil ikke hjelpe. Flere av oss kastet opp og fikk pusteproblemer som følge av den ekstremt tørre munnen.

Sitat av amfetamingutten Vis innlegg
Vil hjertet mitt gå raskere enn det som er normal makspuls dersom jeg bruker amfetamin? Jeg har i så fall tenkt å bruke pulsklokke. Holde et øye med hjertet.
Vis hele sitatet...
Ja, det vil slå raskere. Det kan faktisk være ganske farlig.
Sist endret av exocytose; 21. september 2009 kl. 19:58.
1) Ta den 10-15 minutter før du skal begynne å løpe. Ja, det er under oppturen man har mest energi.

2) Snakkesalighet, veldig små pupiller i svakt lys / veldig store i sterkt lys, inntrykk av at du er veldig stressa og rastløshet er typiske tegn på at noen er påvirket av pepper. Vær bevisst på at du skal forholde deg rolig og tenk på hva du sier før du åpner munnen om du må prate med noen. Når det er sagt så tror jeg neppe noen kommer til å anta at du er påtent i en gymtime. I så fall kan det vel forklares med nervøsitet.

3) Amfetaminen vil garantert ikke hjelpe deg så mye som du tror. Det gjør deg ikke til et supermenneske, det er bare lettere å glemme hvor kjipt ting er når du fylles sånn med energi. Nekter å tro at du får kjemperesultater bare fordi du er speeda. Om noe kan det være ubehagelig å kjenne "rusen" for første gang, noe som gjør deg ukonsentrert og nølende.

4) Ja, det er farlig å sniffe dette. Det er også farlig å sniffe amfetamin uten videre.

Når det er sagt så er dette en tåpelig idé. Spis heller et godt måltid om morgenen, drikk mye væske og vær godt uthvilt. Resultatene etter én løpstest kan umulig være viktige nok til at det er verdt det å ta et tyngre rusmiddel for å forbedre de.
Du drar det ikke ned i lungene om du sniffer det, det stopper opp i slimhinnene ved nasa di. Og en del vil renne ned i halsen din og igjen til magesekken. Murstein og vaskepulver e.l har jeg personlig aldri opplevd, og skjønner ikke hvorfor folk skal blande det ut med det når man kan ta hva som helst annet mindre helseskadelig/ikke serlig dyrt(laktose, paracet o.l).

Når det er sagt, vil jeg ikke anbefale deg å sniffe det, ta heller å pakk det inn i rizla og svelg det. Da slipper du ei rennende nese.
Sist endret av VinumSabbathi; 21. september 2009 kl. 20:00.
Sitat av exocytose Vis innlegg
Ja, det vil slå raskere. Det kan faktisk være ganske farlig.
Vis hele sitatet...
Men dersom jeg faktisk holder øye med pulsen og forsikrer meg om at den er under 210 burde da ikke dette være noe problem?
210 er uforsvarlig høy puls over lengre perioder.
Sitat av Franklin Vis innlegg
Når det er sagt så er dette en tåpelig idé. Spis heller et godt måltid om morgenen, drikk mye væske og vær godt uthvilt. Resultatene etter én løpstest kan umulig være viktige nok til at det er verdt det å ta et tyngre rusmiddel for å forbedre de.
Vis hele sitatet...
Det handler om mer enn en karakter her.
Ja, for eksempel helsa di.
Sitat av Franklin Vis innlegg
210 er uforsvarlig høy puls over lengre perioder.
Vis hele sitatet...
Lavere da. 190 har jeg i hvertfall holdt over 20 minutter før.
holde øye med pulsen da du jogger på amfetamin HAHA...sorry det går ikke!Pulsen går i hundre uansett tjommi!
Sitat av Franklin Vis innlegg
Ja, for eksempel helsa di.
Vis hele sitatet...
Det er snakk om én gang her. Da er det over. Slutt.

Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
holde øye med pulsen da du jogger på amfetamin HAHA...sorry det går ikke!Pulsen går i hundre uansett tjommi!
Vis hele sitatet...
Jo, men der er da en forskjell på hundre og to hundre.
Sist endret av amfetamingutten; 21. september 2009 kl. 20:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Å utsette hjertet for en så ekstrem belastning kan være skadelig etter én gang. Kjenner folk som har fått hjerteflimmer etter engangsbruk av effedrin, som ikke belaster hjertet i nærheten av samme grad.
Sitat av Franklin Vis innlegg
Å utsette hjertet for en så ekstrem belastning kan være skadelig etter én gang. Kjenner folk som har fått hjerteflimmer etter engangsbruk av effedrin, som ikke belaster hjertet i nærheten av samme grad.
Vis hele sitatet...
For ikke å snakke om bortkasta. Greit nok at man føler man har mer energi med amfetamin, men man får ikke fantastisk bedre kondis av den grunn.
Sist endret av Nichotin; 21. september 2009 kl. 20:08.
Sitat av Franklin Vis innlegg
Å utsette hjertet for en så ekstrem belastning kan være skadelig etter én gang. Kjenner folk som har fått hjerteflimmer etter engangsbruk av effedrin, som ikke belaster hjertet i nærheten av samme grad.
Vis hele sitatet...
Vil det være en ekstra belastning for hjertet om pulsen holder seg på et forsvarlig nivå? Det krever da ikke mer enn at jeg passer på?

Sitat av Nichotin Vis innlegg
For ikke å snakke om bortkasta. Greit nok at man føler man har mer energi med amfetamin, men man får ikke bedre kondis av den grunn.
Vis hele sitatet...
Sier du at jeg in the end ikke vil tilbakelegge distansen på kortere tid?

EDIT: Nichotin forandret budskapet.
Sist endret av amfetamingutten; 21. september 2009 kl. 20:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Amfetamingutten: Nå har folk advart deg om diverse farer ved bruk av amfetamin, et stoff som du tydeligvis ikke har serlig mye peiling om.

Da vil jeg anbefale deg å ta til deg rådene som blir gitt, framfor å komme med motargumenter. Du ser jo ikke ut til å ta det til deg uansett.
Første regel når man prøver et nytt rusmiddel bør i hvert fall være å lese seg grundig opp på det på forhånd. Det er tydelig at du ikke er klar over hva amfetamin gjør med kroppen og psyken din, og da er det vel like greit å gjøre den researchen før noe annet.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
det virker som om du prøver å finne på unnskyldninger for deg selv her, for å "rettferdiggjøre" bruken av amfetamin.
det er første hintet om at du bør la være.

hva er det som er historien her, hvorfor ønsker du å gjøre dette? hva ønsker du å oppnå forutenom en raskere tid (noe du sannsynligvis ikke får)?
Sitat av Franklin Vis innlegg
Første regel når man prøver et nytt rusmiddel bør i hvert fall være å lese seg grundig opp på det på forhånd. Det er tydelig at du ikke er klar over hva amfetamin gjør med kroppen og psyken din, og da er det vel like greit å gjøre den researchen før noe annet.
Vis hele sitatet...
Jeg vet det meste som er å vite om amfetamin. Jeg er bare ute etter mer subjektive holdninger her.

Sitat av somnium Vis innlegg
hva er det som er historien her, hvorfor ønsker du å gjøre dette? hva ønsker du å oppnå forutenom en raskere tid (noe du sannsynligvis ikke får)?
Vis hele sitatet...
Hvorfor er det relevant?

Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Da vil jeg anbefale deg å ta til deg rådene som blir gitt, framfor å komme med motargumenter.
Vis hele sitatet...
Greit. Skal slutte å si fra når jeg lurer på noe.
Sist endret av amfetamingutten; 21. september 2009 kl. 20:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av amfetamingutten Vis innlegg
Sier du at jeg in the end ikke vil tilbakelegge distansen på kortere tid?
Vis hele sitatet...
Det er ikke noe som sier at du automatisk blir bedre å løpe bare fordi du har fått i deg et sentralstimulerende stoff. Hvis du er i så dårlig form at du føler du trenger amfetamin for å takle testen, er det ganske stor sjanse for at du overbelaster deg selv og ikke en gang kommer i mål.
Sitat av Nichotin Vis innlegg
Det er ikke noe som sier at du automatisk blir bedre å løpe bare fordi du har fått i deg et sentralstimulerende stoff. Hvis du er i så dårlig form at du føler du trenger amfetamin for å takle testen, er det ganske stor sjanse for at du overbelaster deg selv og ikke en gang kommer i mål.
Vis hele sitatet...
Jeg har allerede under 60 i hvilepuls. Jeg har kommet på tredje og fjerde plass de siste gangene.
Sist endret av amfetamingutten; 21. september 2009 kl. 20:19.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Dette er noe av det dummeste jeg har hørt..ærlig talt, hvorfor i alle dager skulle du gidde å ta speed i en gymtime??

Lover deg, du får ikke noe bedre prestasjon av den grunn..En så kort etappe som du skal løpe, vil du ikke merke det en gang..

Første gang du tar amf, så kommer ALLE til å se at det er noe i veien med deg!Du får øyne som klinkekuler, kjeften din kommer til å spy ut 1500 ord i minuttet, du kommer til å svette som en idiot, du blir skamtørr i kjeften og alle ser akkurat dette lett!

Ta heller speed i et lystig lag om du absolutt må, under mer kontrollerte former..Dette er åpenbart et lite gjennomtenkt prosjekt.
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Greit, siden du er helt spikra sikker på at det skal gå bra, sier jeg go for it(B)
Vis hele sitatet...
Du drar den langt nå. Hvorfor skal jeg la være å stille spørsmålene mine når jeg er ute etter informasjon?
Dette er folk som har mye kunnskaper og mye personlig erfaring. Alle råder deg til å ikke gjøre det. Hvis jeg var deg, ville jeg tatt rådene til meg og latt være.
Sitat av ranman22 Vis innlegg
Lover deg, du får ikke noe bedre prestasjon av den grunn..En så kort etappe som du skal løpe, vil du ikke merke det en gang..
Vis hele sitatet...
Om det faktisk er slik vurderer jeg å skrinlegge.
Sitat av amfetamingutten Vis innlegg
Du drar den langt nå. Hvorfor skal jeg la være å stille spørsmålene mine når jeg er ute etter informasjon?
Vis hele sitatet...
Har du ikke fått informasjon? Folk svarer jo deg i hytt og gevær her, men du tar det jo ikke til deg.

Sitat av amfetamingutten Vis innlegg
Om det faktisk er slik vurderer jeg å skrinlegge.
Vis hele sitatet...

?!?!?
Sist endret av VinumSabbathi; 21. september 2009 kl. 20:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Har du ikke fått informasjon? Folk svarer jo deg i hytt og gevær her, men du tar det jo ikke til deg.
Vis hele sitatet...
Jeg tar det til meg. Jeg skrinlegger jo. Men jeg ser virkelig ikke problemet ditt med at jeg spør spørsmål tilbake når noen belyser meg.
Nei, nei, nei. Har du utregnet sannsynligheten for diverse utslag det du virker absolutt 100% bestemt på å gjenneomføre er? Om du har aldri har testet det før, er det vel ca. 80% sjanse for at en eller annen i klassen din, eller lærern din, merker at du er helt på trynet, evt. kan læreren sende deg til helsesøster eller whatever, hvor han/hun igjen garantert kommer til å merke det. Regner vel med at det er omkring 20% sjanse for at det prosjektet ditt kommer til å funke 100% vellykket. Er absolutt ikke vits i å prøve engang.

Når du sier at dette handler om mye mer enn en karakter, lurer jeg veldig på hva dette kan være..? Om det f.eks hadde vært et uttak til et fotball-lag eller whatever, så står du jo igjen som en idiot når du ikke klarer å følge opp de eventuelle (som folk her sier, du kommer ikke til å løpe særlig mye fortere, og du får heller ikke bedre kondisjon av amfetamin, det bare føles slik) prestasjonene dine fra denne løpeturen du er villig til å risikere helsen din for.

Og spar oss for - "Dette blir den eneste gangen. Etter dette er det slutt". Om du faktisk får en dritbra feeling av det greiene her, og er på en fest om et par-tre uker hvor en kompis/veninne har litt amfetamin, vil du klare å si nei? Tvilsomt.
Sitat av Shifty333 Vis innlegg
Når du sier at dette handler om mye mer enn en karakter, lurer jeg veldig på hva dette kan være..?
Vis hele sitatet...
Har forklart at dette ikke er relevant.

Sitat av Shifty333 Vis innlegg
Og spar oss for - "Dette blir den eneste gangen. Etter dette er det slutt". Om du faktisk får en dritbra feeling av det greiene her, og er på en fest om et par-tre uker hvor en kompis/veninne har litt amfetamin, vil du klare å si nei? Tvilsomt.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke en eneste bekjent som ikke hater "narkotika" over alt på jord, derfor.

Sitat av amfetamingutten Vis innlegg
Jeg tar det til meg. Jeg skrinlegger jo. Men jeg ser virkelig ikke problemet ditt med at jeg spør spørsmål tilbake når noen belyser meg.
Vis hele sitatet...
Med andre ord; om dere har rett i absolutt alt bør det da ikke være noe problem at jeg dobbeltsjekker.
Sist endret av amfetamingutten; 21. september 2009 kl. 20:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du spør jo ikke tilbake. Du kommer med unnskyldninger for å bruke det.

"Jeg har allerede under 60 i hvilepuls. Jeg har kommet på tredje og fjerde plass de siste gangene"

"Det er snakk om én gang her. Da er det over. Slutt."

"Lavere da. 190 har jeg i hvertfall holdt over 20 minutter før. "

"Jo, men der er da en forskjell på hundre og to hundre. "


Ser kanskje at jeg var litt vel kvass tidligere, beklager, men vi prøver bare å opplyse deg om hvordan dette er.
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Du spør jo ikke tilbake. Du kommer med unnskyldninger for å bruke det.

"Jeg har allerede under 60 i hvilepuls. Jeg har kommet på tredje og fjerde plass de siste gangene"

"Det er snakk om én gang her. Da er det over. Slutt."

"Lavere da. 190 har jeg i hvertfall holdt over 20 minutter før. "

"Jo, men der er da en forskjell på hundre og to hundre. "


Ser kanskje at jeg var litt vel kvass tidligere, beklager, men vi prøver bare å opplyse deg om hvordan dette er.
Vis hele sitatet...
Jeg er ute etter hva dere har å si om dette. Jeg ser fortsatt ikke hva du mener er galt.
Sitat av amfetamingutten Vis innlegg
Jeg har ikke en eneste bekjent som ikke hater "narkotika" over alt på jord, derfor.
Vis hele sitatet...
Betviler ikke dette, men tror du ikke vennene dine tror akkurat det samme? "Ingen av vennene mine har noensinne prøvd dop" tenker dem nok, så sitter en av dem her og vurderer å snorte/svelge amfetamin før en gymtime. Det er mye man ikke vet om blant vennegjenger.

Forresten, det her er ikke noe personlig angrep på deg i noen som helst form. Prøver bare å advare her.
Sitat av Shifty333 Vis innlegg
Betviler ikke dette, men tror du ikke vennene dine tror akkurat det samme? "Ingen av vennene mine har noensinne prøvd dop" tenker dem nok, så sitter en av dem her og vurderer å snorte/svelge amfetamin før en gymtime. Det er mye man ikke vet om blant vennegjenger.

Forresten, det her er ikke noe personlig angrep på deg i noen som helst form. Prøver bare å advare her.
Vis hele sitatet...
Å joda. Det rablet for dem alle sammen etter en episode med cannabis.
Haha, nei men seriøst; alt du har lest fra oss andre her tilsier at du ikke skal gjennomføre dette, så håper jeg du tar til fornuften Om du presser deg selv hardt nok, gir 100%, etter et par dager med lett diett, jogging, hvile og nok søvn, så oppnår du nok resultatet du er ute etter. Prestasjonen føles også bedre når du vet at du har gjort det uten (ulovlige og farlige) midler.
Sist endret av Shifty333; 21. september 2009 kl. 20:58.
Sitat av Shifty333 Vis innlegg
Haha, nei men seriøst; alt du har lest fra oss andre her tilsier at du ikke skal gjennomføre dette, så håper jeg du tar til fornuften Om du presser deg selv hardt nok, gir 100%, etter et par dager med lett diett, jogging, hvile og nok søvn, så oppnår du nok resultatet du er ute etter. Prestasjonen føles også bedre når du vet at du har gjort det uten (ulovlige og farlige) midler.
Vis hele sitatet...
Det jeg må oppnå er å tilbakelegge 5 km på under 21 min. Tilsvarer en jevn fart på 14 km/t. Ganske umulig med den korte tiden jeg har på å forberede meg.
I min forrige post har jeg gitt noen eksempler på hva jeg synes er galt. Og hvis du vil ha svar, spør. Ikke kom med unnskyldninger.

Men nok om det, ser ut til at du har tatt til fornuften after all.
Sist endret av VinumSabbathi; 21. september 2009 kl. 21:06.
hva med å legge en sykkel et sted underveis i løypa og sykle et godt stykke av veien. da sparer du tid og krefter + at du slipper å gjøre noe ulovlig.
du bare jukser litt!
Det er ikke lenge siden jeg testet det første gang..
En artig opplevelse syns jeg, men bør ikke bli en vane i en ukedag. Ta det kun til helg / fest.
Da gir det litt mere mening, lenge våken osv.. Ikke under trening, da er man alltid på max puls og blodtrykk.
Men hvis man er godt trent er det sikkert ikke "så farlig" værre med en mann på 140 kg begynner med dette.

Amfen slår ikke inn med det samme som andre sier, men vent en 10-15min tid.

Han sier jo at han skal teste, jeg har testet og har ikke gjort noe merkbart med kroppen eller med psyken min.
Kjenner mange som jobber i ukedager og tar det til fest i helgene uten å hatt direkte reaksjoner på kropp eller psyken.
Er det egentlig noe bevis for at du vil få bedre resultat med amfetamin?

Jeg ser for meg at du vil starte hardt fordi du er så gira deretter lure på hvorfor du stivner sånn i beina (melkesyre)
Ja du vil nok være i stand til å presse deg mere, men din kondisjon vil være den samme.

Alle har en fast makspuls og den ligger sannsynligvis på rundt 195-205 for deg.
I det løpet du skal ha kan du komme opp mot makspuls visst du presser deg maks mot slutten, men kroppen klarer ikke ligge der lenge (mulig lengre med amfetamin?)

Hadde du hatt en måned på deg og en del peiling så ville den beste måten vært å bloddope seg med sitt eget blod. http://no.wikipedia.org/wiki/Bloddoping Dette ville gitt et garantert synlig resultat og er ikke så veldig farlig visst det blir riktig utført.
1 av tusen kan dø av så lite som 5 mg!
Sitat av keentoo Vis innlegg
1 av tusen kan dø av så lite som 5 mg!
Vis hele sitatet...
Kilde? [COLOR="White"]titegn[/COLOR]
Ingen skriftlig dessverre, kun hørt fra kunnskapsrik person. Lover å sjekke med ham ved leilighet. Det var snakk om en slags allergisk reaksjon.
Uansvarlig og ikke verdt det.

Trening under amf-rus er livsfarlig, da spesielt siden dette skal være første gangen din. Du vet ikke hvordan akkurat din kropp kommer til å reagere på stoffet, du vet ikke en gang hvilken blanding du får i deg. Det er hjertet ditt det gjelder og hvis du trur du kan ha max kontroll første gang på amf og i tillegg skal prestere noe fysiskt, da vet du for lite.

Ikke bare er det uansvarlig ovenfor deg selv, men har du tenkt på de i klassen din? Læreren din? Hva skal de gjøre dersom du besvimer, får hjertestans eller blir dårlig? De vet jo ikke at du har tatt noe og kan dermed ikke hjelpe deg tilstrekkelig. Er du for eksempel beredt til å fortelle læreren din at du trur du er i ferd med å dø fordi du tok amf før timen? Er du modig nok til å fortelle han/henne det så de kan skaffe ordentlig hjelp? Panikk i amf-rus er IKKE noe å spøke med og det kommer du til å få når du føler at hjertet ditt kommer opp i halsen (kontroll meg i ræva, unnskyld meg).

Jeg råder deg til å la være. Dropp det. For din egen skyld og dersom du fortsatt driter i din egen helse så dropp det for de rundt deg sin skyld, som ikke kommer til å skjønne skiten dersom det skulle skje noe med deg.
Testen var på onsdag, og jeg tok aldri amfetamin. Diskusjon over.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av keentoo Vis innlegg
Ingen skriftlig dessverre, kun hørt fra kunnskapsrik person. Lover å sjekke med ham ved leilighet. Det var snakk om en slags allergisk reaksjon.
Vis hele sitatet...
Om han snakker om allergisk reaksjon er nok oddsene mindre enn de der, og det gjelder ikke amfetamin alene, men egentlig alt som kan komme i kontakt med kroppen.
Pepper er best å ta når man slapper av..
Jeg har aldri prøvt noe annet enn hasj, men jeg tror det er lurest å teste ut nye stoff en plass der man slapper av og ikke får en dårlig opplevelse med det.