Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1145
HJELP!

Jeg har kjøpt 1 stk viaccess CA modul type 903457. Den virker ikke sammen med mitt Fun card. Har prøvd den både på Nokia 9311S og Samsung DSR9500Z. Kortet virker på Samsung tuneren når jeg bruker de innebygde leserne, men ikke gjennom CA modulen. Hva kan jeg gjøre?????
Du må sikkert laste ned en annen hex fil til funkortet.

...Nizer...
Hadde ikke jeg sett at dette stod under parabol/dekoder-forumet, så hadde ikke jeg skjønt bæret av dette... men svare på spørsmålet, det kan jeg ikke
Mulig at tuneren din må resettes,eller at den må stilles til å lese cammen-en ting som av og til oppstår er at om du har innebygget conax i tuneren vil den av og til krølle seg om du slår den på med org.AnalPlusskort stående i.Prøv og ta det ut,sett i cam/kort.Ta ut stikket og sett det inn igjen etter noen sekunder og se om det fungerer nå.Du skriver ikke hvilken type tuner du har.men jeg vet hvertfall om at det har vært tull slik du beskriver med noen Samsungtunere_Hexfilene dine er sikkert ok de,men last for sikkerhets skyld ned noen ferske-mye endringer for tiden.