Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 5327
I skrivende stund trenger du et season interface og dette program: http://conax.host.sk/?action=dwn&sub...onaxEmuV21.zip
Alle kanaler er åpne
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Tror det har noe med canal digital og gjøre
Opprinnelig postet av Dr.Q
I skrivende stund trenger du et season interface og dette program: http://conax.host.sk/?action=dwn&sub...onaxEmuV21.zip
Alle kanaler er åpne
Vis hele sitatet...
Jeg har nå sett på mange andre piratforum at det faktisk er public, etter så lang vente tid... men enda ingen hex filer
Sist endret av statoil47; 4. januar 2003 kl. 15:56.
File not found

Edit: Dem får kodene fra en i Taiwan faktisk ...
hmm, noen som vet hvilket system telenor bruker på sin digital-kabeltv? var ikke det conax?
hmm, sikkert ikke, men tror det var noe med c og x.
Telenor bruker Conax ja. Bruker det overalt. Dem bruker det i lokale firmaer i Singapore og India også
For de som har parabolantenne så kan man nå avkode alle kanaler kodet i conax med lincardemu og et seasoninterface.
Det inkluderer alle canaldigitals kanaler som er tilgjengelig i norge pluss kiosk-kanalene og svenske, danske og finske kanaler.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Opprinnelig postet av bo1e
For de som har parabolantenne så kan man nå avkode alle kanaler kodet i conax med lincardemu og et seasoninterface.
Det inkluderer alle canaldigitals kanaler som er tilgjengelig i norge pluss kiosk-kanalene og svenske, danske og finske kanaler.
Vis hele sitatet...
Hvor lenge vil dette funke ? Og hvordan bruker man "lincardemu og et seasoninterface" ?
Ingen som vet hvor lenge det vil funke, kommer an på hvor innstilt canaldigital/telenor er på å stenge det.
Lincardemu er en kortemulator for linux, du kan enten kjøre det i linux hvis du har linux, eller du kan lage en bootdisk som booter rett inn i programmet. Seasoninterface'et går fra en comport på pcen til conax-cammen i tuneren.
Trådstarter
15 0
Ja, stemmer det. Season kort er for tiden utsolgt i hele norden...
De er rimelige i innkjøp, ca 200,- Og det går også an og lage de selv hvis man kan svinge en loddebolt.
Ministry of Love
sptz's Avatar
link til en howto Dr.Q? /me har lyst til og lage sitt eget kort..
Hvor får jeg kjøpt Season Interface kort i Norge som IKKE er utsolgt? Jeg har sjekket diverse online butikker som selger seasonkort og kort brennere/smartkort. Men enten så er de utsolgt, eller så har de ikke tatt dem inn i det hele tatt.

Jeg vet om en onlinebutikk i Danmark som selger Season Interface kort, men jeg vil helst at butikken skal være i Norge.
Er det mulig å gjøre endringer på helt orginale kort fra CD ? Hadde vært kjekt å låse opp en del kanaler som man ikke har tilgang til
Noen som har fått til dette på en Canal Digital Tuner (Grundig)....???
Får det ikke til , men får det til på en Force 1133....
Kjøpe ting i norge er det dummeste du kan finne på å gjøre.
Nettsjappene i utlandet (danmark tyskland sverige) er billigere kjappere og mer til å stole på.
Men seasoninterface er utsolgt i hele norden visstnok.
Skal være nye tilgjengelig iløpet av neste uke.
bo1e: Du som har så peil, kan du svare på spørsmålet mitt?
Det er mulig ja .. eller det sies at det skal være mulig.
Noe script-opplegg.
Men jeg har aldri vært borti det selv, og hvis det hadde vært en enkel sak så hadde det vært veldig mye mer utbredt.
Så jeg tror ikke det er noe å satse på, skaff deg heller et seasoninterface så får du alle kanalene med en gang.
Opprinnelig postet av HOT_DOG
Noen som har fått til dette på en Canal Digital Tuner (Grundig)....???
Får det ikke til , men får det til på en Force 1133....
Vis hele sitatet...
Jeg siterer meg selv her, er det noen som kan hjelpe...og har fått det til på en Canal Digital (Grundig) leie tuner????
Tenkte jeg kunne legge igjen noen linker til andre forum hvor dere kan lese litt mer om dette. Prøv å søk igjennom forumene før dere poster for det er skrevet veldig mye om dette alt.

Norsk Parabol Forum
Norsk Pirat Forum
Du vil finne tråder som inneholder settings til mange forskjellige tunere og masse annen info på disse forumene.

Og her finner dere blant annet ConaxEmu og andre filer. Veldig mye fake der, men når det kom ny versjon av ConaxEmu for noen dager siden så ble det lagt opp her:
http://www.conax.host.sk/

Håper at dette kan hjelpe dere litt.


Maniac.
Takker Maniac..
▼ ... noen uker senere ... ▼
http://www.conax.host.sk/ og den linken var død pr. skrivende stund (26/1-03 kl. 03:05)