Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1792
Hvor: Til en venn
Hvem: Meg (julie,min kjære),tom og kimma
Dose: 10 opphakket frø
Klokkeslett: 21:00
Dagsform: Har ikke spist på 5 timer

Det første jeg gjorde var å svelge frøa med øl, å gi dem en kickstart med ett
bøttetrekk 10minutter etterpå. Det small skikkelig, så jeg gikk den berømte frankenstein walken hele veien til opp soffaen for å sette meg ned.

Etter 15min kjente jeg en lett bris av en skikkelig mood lift feeling (svak følelse av mdma effekt,da mener jeg minimalt) Hjertet mitt fikk skikkelig turbo så jeg satt bare å pusta skikkelig tungt å kjente på følelsen.

Julie & Tom drikker samme dose)

Bevisstheten min åpnet seg og fikk bevist kontakt med Underbevissthet,
det synes jeg var veldig digg helt til jeg ble helt ape av det. Tankene bare flyr
og kommer med underlige forklaringer kanskje skremmende/rare forklaringer på det som skjer rundt deg. Så det kan lett bli freakshow på frøene her hvis man ikke er litt sterk psykisk.

20 minutter har tikket å nå er jeg bare stein,så jeg tar ett bøttetrekk for å kicke litt på frøene å det smeller noe sykt, jeg klarer ikke å bevege meg.
Hjernen min ble blåst til en annen verden å det rundt meg bare flyter, jeg blir ekstrem glad og kåt. Det første jeg tenker på er dama, så jeg hiver meg over henne å klemmer henne.

Nå hadde jeg ingen bekymringer, jeg levde ganske mildt i en svak ekstase i 5-10 minutter før jeg måtte halte ut for å spy noe jævlig. "Det var takka for å ikke pirke av skallene på frøa lo Tom" Jeg ble skikkelig jævlig form, hang over bilen ute i 5-10 minutter før jeg gikk inn å satte meg i sofaen for å chillen. Tom og julie starter å kjenne lsa rusen å de satt bare å smila,hun fortalte meg att det føltes ut som en veldig veldig lett knippse tur.

kl 12:00

Kvalmen har forsvunnet og jeg kjenner rusen av LSA tydelig, det var godt å berøre gjenstander,å jeg ble forelsket i alt rundt meg. Ble helt loka i
ubetydelige ting, f.eks TV. "Hva er så morro med det der? Vi mennesker er jo bare skikkelig på trynet sånn som vi sosialiserer oss?"

Jeg ble veldig negativt på alt mulig å forsto hvor lavt nede vi var, å hvor mye
tid vi bruker på produkter som skal "gøre oss glade og førnøyde med livet" liksom.

Nokk av det. KLokken har blitt 03:00 å folket vil hjem til meg siden kimma har røyka seg til steinsøvne i soffaen. Formen var veldig loka enda, jeg viste ikke helt hva jeg dreiv på med,men trodde jeg klarte å oppføre meg normalt, å det var noe jeg måtte påminne meg selv hele tiden for jeg glemte alt rundt meg. Det var bare meg i en ball.

Vi hoppa inni bilen å kjørte hjem til meg, vi la oss med en gang. Da hadde jeg glemt att jeg kjørte bil, jeg ble påmint det når vi kom hjem, det var litt freaky. Prøvde å sove men var håpløst, Julie snudde seg rundt oppå meg å fikk ikke til å sove,hun var helt mongo sa hun. Det samme følte jeg. Det var helt jævlig irriterende.

Våknet kl 12:00 neste dag å var utrolig sliten og wasted i hodet. Jeg var loka enda, så det ble bare chill resten av dagen å tidli seng.

Overalt: Rusen var veldig stigende og bølgende hele veien og man fikk veldig fucked upp tankegang og drømmer. Jeg fikk litt closed eye visuals på slutten som var veldig digg. Rusen ga seg etter 10 timer ca, veldig kjedli på slutten, så kjedelig att du angrer på hvorfor du tok det.

MEn jeg ble overasket over effekten på det høyeste, det kan veldig godt sammenlignes med mdma. Så man blir temmelig spaca av det ett par timer,
musikken ble ikke forsterket noe spesielt, men mange sanser ble dope.
Bra triprapport

Kan anbefale deg å trippe litt tidligere på dagen, slik at man ikke blir dødstrøtt på slutten av turen. Å sovne mens man tripper er noe jeg i hvertfall finner ganske vanskelig.
Sist endret av nidhogg; 16. november 2008 kl. 22:06.
Ikke nå super bra rapport akkurat siden det ikke var så mye kult å fortelle om:P Men neste gang jeg skal space meg på det blir det tidlig på dagen ja, dette var en rus det var mulig å gjøre normale ting for man kan bare "snapp" back to reality liksom,
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hørtes fett ut. Bra rapport.