Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 926
Ny i dette gamet...
Skal jeg kjøpe denne
eller den øverste til 599 her?
Eller er dette samme shaiten, bare i forskjellig wrapping?

Takk!
jeg ville valgt den med to funcards. Regner med at du vet at det ikke er enkelt å få fatt i AU filer til Viaccess for tiden, og at det ikke finnes filer til CD som er tilgjengelig for almennheten. Viasat filer som må oppdateres hver 5-7. dag er imidlertid lett å få fatt i.
Jeg vil IKKE anbefale FunProg. den kan kun programere funkort,
Hvis jeg ikke husker helt feil, så hadde www.westai.no et kjepe tilbud på Multiprog 2002 til 700kr, hvis du mailer dem så kan det hende dem har igjen noen, spør også etter Mastera 2 og 3.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Creme de la creme er MP3.5 fra adteknik.se. Så har man denne VXMulti er det vel som kan lagre en kopi av kortet i selve programmereren slik at man enkelt kan kopiere kort til kort (ikke original selfølgelig..litt FOR enkelt da ).

Detonator2 er også en programmerer med stort potensiele, selv om den med sin dip-switches osv. nok ikke er for nybegynnere.