Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  69 7069
synes litt synd på han.
formaterte så mange ganger og så var brenneren hans ødelagt :P
Han sa på #liverpool at brenneren funka etter han formaterte siste gang. Vet ikke helt hva jeg skal tro jeg
umar 4 president.

bra det ikke bare er jeg som har gått av skafet og lekt med kniv etter å ha prøvd å hjelpe han...

dem gir råd om å spille død når det kommer bjørn i skauen, samme gjelder um4r på irc....

og scampi er spammer.. :P
▼ ... over en uke senere ... ▼
meitemark's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
oisann, ser ut som om jeg fikk et svar til slutt.

[14:07] <-psyBNC> Mon Dec 20 20:35:00 Um4r!feiten@host-81-191-12-115.bluecom.no) er du morsom eller din fitte
[14:07] <-psyBNC> Mon Dec 20 20:35:07 Um4r!feiten@host-81-191-12-115.bluecom.no) hvorfor la du ut på forumen a


edit: Hvorfor? fordi jeg synes at idioti skal vises.
Hahahah den var bra!:P
Noen som vet om han er registrerrt på forumet?
Håper han er registrert, begynner sikkert å waijne
meitemark's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Opprinnelig postet av Starra
Noen som vet om han er registrerrt på forumet?
Vis hele sitatet...
Han er IKKE registrert på forumet.
Må jo være en dude som kødder med dere...
r33l: jeg tviler på han kødder, han er nok bare VELDIG uviten og dum...
Minner meg veldig om en diskusjon jeg hadde med en på IRC.. på en gammel kanal jeg hang på før i tia... Han hadde fått et spill av meg som han skulle instalert ( brent ett), og fant ikke ut hvordan han skulle få det til å funke uten cd... jeg sto en evighet og forklarte at han måtte laste ned en crack for å få det til å funke... men han insisterte på at det var noe feil med spillet.. så han reinstalerte det rundt 5 ganger før han endelig hørte på meg. Da lurte han på hvor han fant cracker.. :/ jeg ba han søke på google... og han viste fader meg ikke hva google var... da blir man oppgitt da ..

har en del av samtalen i signaturen min
jeg måtte senest for 3 dager siden forklare en fyr at man måtte ha cden til warcraft og instalere det før man kunne legge inn crack...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Opprinnelig postet av r33l
Må jo være en dude som kødder med dere...
Vis hele sitatet...

Nei, han er for real...vet hvem han er
han er en søt jævel som kverrulerer på det meste...
▼ ... over en måned senere ... ▼
LOL, brukerproblem.
Scampi, er han stokkdum elns ?


*Lattis*
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Finn deg en annen hobby
Du burde i alle fall finne deg en annen hobby enn å finne fram gamle tråder med tomprat.
Sist endret av m0b; 4. august 2005 kl. 13:51.