Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1028
Er det noen som har kjennskap til følgende feilmelding som kommer opp i oppstarten, og hva den kommer av?
At skjermbilde "river" litt i toppen har ingenting med saken å gjøre. Det er skjermen som er defekt.

http://home.online.no/~fpaal/artimages/Screenshot.comp.jpg

Takker på forhånd.
Har du overklokket maskinen din?
Isåfall kan du prøve å sette BIOS tilbake til default.

Kan også ha å gjøre med et defekt minne kort f.eks.

Kommer du inn på maskinen i det hele tatt f.eks i safemode?
Syns det står noe om at "C is corrupt", i såfall kan det hende HD har tatt kvelden.
Trådstarter
Maskinen er ikke overklokket. Minnebrikkene får jeg ikke sjekket 100%. Lasta over dataene på maskinen til søstra mi, så det virker som harddisken er OK.
Prøver å reformatere og installere XP på nytt. Jeg har hørt om andre som har dette problemet også.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Hadde dette problemet ganske ofte på ei maskin jeg kjørte NT 4.0 for ei stund siden, men jeg fant ingen annen løsning en å legge inn hele dritten på nytt.
pcer kan jo ikke bare bli sånn uten vidre.. eller?
iom at det er en spesiell Registry Hive den ikke klarer å loade, lurer jeg på om du har kjørt noe Reg-tuner progg ala Northon System Tools eller no...

Om du kommer inn via LKGK eller Safe Mode kan du jo se etter uhumskheter i HKEY...\...\Software, men det kan bli en større utfordring enn det er verdt...

Lykke til!
Trådstarter
Noen ganger lever PC`n sitt eget liv. Vi får se, nå er programmet lagt inn på nytt. Så får vi hente tilbake dataene og håpe at greia holder seg på TG.


http://home.online.no/~fpaal/artimages/saint1small.jpg