Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1366
Hei,
Er det noe som kan påvirke/gi falske utslag påvisning amfetamin på urinprøve?
Var 5 dager siden siste inntak av amfetamin, ca 1g- 1 1/5g, og urinprøven blir sendt inn til lab.
Hvis det i det heletatt gir noe utslag må det jo være såppas lite verdier, at jeg kan komme med en unnskyldning og bortforklare det på noen måte?? Vet at det beste er å holde seg rusfri, og det skal jeg(!), var bare veldig uheldig med denne prøven som kom utav det blå.. help pleaseee

Pøste på med grønn te,sitronvann,sitronsyre,sterk mat, gå lange turer og få svetta ut driten etc..
Sist endret av Mrchow88; 10. mai 2018 kl. 04:29. Grunn: Var ikke helt ferdig med innlegget før jeg la det ut
Kjære deg.

40 folk på forumet her kan komme med anbefalinger og heads up. Men greie er at du var føre var. Du har allerede snorta/droppa amfen. Om du blir clean til testen, er det ingen her som kan svare på. Vi kan dog krysse fingre og tær, om du tror på sånt.

Lykke til!
Trådstarter
5 1
Ja skjønner det. Men er det noe annet som kan være grunn til utslag, som jeg kan spille litt på? Evt bare nekte pga uansett lav verdi på utslag? Vet dette høres helt fjernt og idiotisk ut, men kan faktisk ikke få en positiv test på meg. Så må få snakka meg ut av denne evt, og sørge for å levere rene prøver fra nå av.
PWO'en Craze (Pre Workout) fra Driven Sports inneholder eller inneholdt Fenyletylamin som i større mengder kunne gi falsk positiv på amfetamin, om den enda gjør det vet jeg ikke.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Craze inneholdt NADEP, tror nok ikke det gjør det nå lenger. Fenyletylamin er ute av systemet på en time og om det ga false positives ville man testet positivt av å spise sjokolade .
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren