Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1884
Jeg har kun tatt mdma med alkohol. Har hørt litt runt, å det er helt forskjellige meninger ang dette.
Sies at alkohol svekker effekten av mdma.
Jeg liker å drikke sånn ellers, så er usikker på neste gang jeg skal rolle.
Noen erfaringere dere freakere har?
Se den store MDMA tråden, akkurat samme spørsmål oppe der. Sies at alkohol demper effekten av mdma, selv merker jeg ikke stort til det men nå holder jeg meg stort sett til en 6 pack i løpet av hele kvelden/natten.
Du øker faren for dehydrering, noe som ikke er spesielt sunt når man tar MDMA. I tillegg vil det fjerne noe av MDMAs intensitet, gjøre det mindre "klart" og mer "fuzzy". Hvor mye man merker av dette varierer, og kommer an på hvor vant kroppen er med alkohol.

Om du søker rundt på nett så ser du at det ikke er særlig delte meninger om dette. Kombinasjonen frarådes stort sett over alt. Det er selvsagt likevel noen som liker det, og noen som ikke merker noe av at effekten dempes. Men det er mer usunt enn å bare ta MDMA alene.

Om du liker å drikke for smakens skyld, så går det nok helt fint å ta 1-2 øl når du er på MDMA, men jeg ville droppet å drikke meg full før/under turen.

wintip du skriver at du ikke merker noe til at det demper effekten, så av nyskjerrighet, har du tatt samme batch MDMA både med og uten alkohol?
Ja, jeg har tatt mdma flere ganger uten alkohol, men som nevnt over 6 øl ilø. Mange timer er ikke mye for en stor kropp. Mener bare at man ikke på død og liv kun må drikke vann, som noen påstår. Men alt med måte
Har tatt MDMA alene et par ganger og MDMA sammen med alkohol rus én gang. Vet ikke om det var alkoholen, men det kom liksom aldri noen opptur. Alle vennene mine begynte å kjenne det etter 30-40min mens jeg satt der og kjente ingenting. Så plutselig ble jeg drit svimmel, måtte kaste opp og var plutselig under full mdma rus.

Under hele rusen følte jeg at jeg måtte passe på den ene kompisen min som hadde en litt dårlig tur så litt vanskelig å si hvordan effekten var på meg fordi jeg ble litt distrahert
Jeg synes ikke det er noe godt å ta MDMA når man kjenner alkoholens virkning. Går greit å ta 2-3 pils maks men ikke kjenne at man er påvirket av alkohol. Synes at emma er et så fint rusmiddel at man burde ikke ta det når man er full. Men å røyke hasj synes jeg går ann på knips/emma, merker at jeg tåler helt latterlig mye mer cannabis, kan sitte å røyke meg timesvis inn i eventyrland.
Vet noen hvor jeg får kjøpt testkit i norge? Evt hvor burde jeg bestille fra for rask sending?
Sitat av monoxide Vis innlegg
Vet noen hvor jeg får kjøpt testkit i norge? Evt hvor burde jeg bestille fra for rask sending?
Vis hele sitatet...
Vet ikke om noe i norge, men alltid når jeg har kjøpt kit har jeg bestillt fra her: http://www.eztestkits.com/en/
Hvor lang tid har det tatt fra eztest?