Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2119
Idag er det VG lista Topp 20 fra klokken 20:00 i Oslo på rådhusplassen! Noen av dere som har tenkt dere dit?
Jeg rusler hvertfall rundt i gul hettegenser med brun caps på plassen der
Sist endret av Adrenalinex; 17. juni 2011 kl. 16:59.
Hadde tenkt meg dit, men da jeg så det fine sommerværet, så bestemte jeg meg for å bli hjemme
Vurderte å rusle innom, men så kom jeg på at hele opplegget er søppel fra ende til annen, så jeg ble også hjemme
Hadde jeg vært i Oslo så.. Desverre så reiser jeg ikke ned før om 1 uke, men jaja, Skyfri himmel og 20 grader oppe i Nord.. Dere får kose dere da !
Ja, dere som bor i Oslo kan det kanskje være litt døft. For min del syntes jeg det blir kult å dra inn til Oslo, er ikke der så ofte. Er tradisjon med kebab i Oslo, kanskje noen har noen kebabsteder som anbefales?
Bislett kebab er den beste kebaben i oslo!
Bor i Oslo, hadde i utgangspunktet tenkt meg dit men er litt småsyk så får se ann. Konserten er dritt, men er ok å bare henge litt rundt med venner. Får se hva det blir til.
Sitat av kdc_hero Vis innlegg
Bislett kebab er den beste kebaben i oslo!
Vis hele sitatet...
Du tuller? Den er oppskrytt og det er mange bedre og billigere alternativer.
Sitat av kdc_hero Vis innlegg
Bislett kebab er den beste kebaben i oslo!
Vis hele sitatet...
Feil!

Bislett bare lever på det gamle navnet de hadde før da det faktisk VAR på Bislett i Oslo og bra, slik er det dog ikke lengre.

Anbefaler Beirut kebab som ligger like ved Eldorado kino, tar ca. 10 min å gå fra rådhusplassen.
Gå oppover pilestredet mot Bislett er en kebab sjappe der som heter: kebab company. Den er MYE bedre enn bislett kebab. Kebab til 45 kr, falaffel til 45 kr. Med drikke ^^
Eg kjem med jonaren godt planta mellom leppene!
Denne tråden handler nå om kebab.

100 meter oppi gata for dritlett kebab finner du Balkan kebab som har episk rullebabb!
Sist endret av fetter; 17. juni 2011 kl. 17:47.
Major offtopic:

De som nevner Bislet kebab som beste kebab bor sjeldent i Oslo selv. Dette sier litt om makta denne kebabsjappa har. Alle utenby's fra vet om den.

Grunnen til at den er så kjent er at den var og er plassert rett ved høgskole'n og de har tjent enormt med cash på dette. Fancy lokaler og ultra-kjapp service (grunnet heavy income), men langt ifra den beste kebaben i Oslo. Dog kan man dra dit for å "safe" seg. Jeg spiser ekstremt sjeldent kebab nå for tiden, men hender jeg stikker innom pga den raske service'n og man vet at de som jobber der er litt rene på henda.

Ontopic:

Nei, jeg skal ikke til Topp20 konserten
Går konserten på TV? I såfall hvilken kanal?
Sitat av Texzel Vis innlegg
Går konserten på TV? I såfall hvilken kanal?
Vis hele sitatet...
NRK3 Titegn*
Sitat av Texzel Vis innlegg
Går konserten på TV? I såfall hvilken kanal?
Vis hele sitatet...
Og paa vgtv.no er det livestream ogsaa
Dro ikke på VG lista, men det var en kamerat som var der som sa det ble brukt fyrverkeri midt i menneskemengden. Har litt vansker for å tro det, men kan noen bekrefte/avbekrefte om det er sant?
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Ja, dere som bor i Oslo kan det kanskje være litt døft. For min del syntes jeg det blir kult å dra inn til Oslo, er ikke der så ofte. Er tradisjon med kebab i Oslo, kanskje noen har noen kebabsteder som anbefales?
Vis hele sitatet...
Og da har du offisielt startet en diskusjon det aldri blir enighet om.
Vi endte opp på et jallakjøkken med kebab i pita for 75,- . Helt ok forsåvidt, konserten var ikke helt topp, manglet solen og sitteplasser! Admiral-P leverte hvertfall! Han pjokken fra Norske talenter møtte forsåvidt også opp. Anyway utrolig sliten av regn å stå og glo på storskjerm. For de som endag beveger seg til Moss burde vurdere og teste kebaben fra Campino, Norges beste kebab (ifølge Kebabguiden.no)
Jeg var med, via tven, fra sofakroken her oppe i nordnorge.