Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1679
en ting jeg lurer på..

er d noen i dette forumet, eller noen som kikker inn og ut, som vet hva man trenger for å se canal digital -pirat- slik som viasat.

Ville vært greit om dere kom m noen linker eller ville forklart grundig hva man trenger av kort, brennere, programmer osv..

thx..
Du må bruke en emulator, f.eks en 486 pc gjør susen til dette.
Det vanskeligste er vel å få tak på ett såkalt "Session" Interface (UTEN logger).
Les litt på www.stopstop.info sine forum, søk på "conax emulator" så finner du noe om det der.
Det beste er om du kjøper ett Season Interface med logger. Da er mulighetene større serru. Da åpner det seg mange flere muligheter for deg. En bra plass å handle er keymaster.dk.

Det du trenger er ett Season Interface, LincardEmu og en pc. Det kan godt være en 386 og oppover. Resten gjør seg nesten selv. Pm.meg hvis du trenger mere hjelp.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Dreambox, folkens....
Jeg bruker en gammel "bærbar" PC, som må stå i ladestasjonen sin fordi batteriet ikke lenger fungerer.

Den maskinen er en 486 DX-4 100MHz.