Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2088
Er det mulig å ekstrahere morfin fra Dolcontin tabletter? En kompis av meg arvet medisinskapet til bestemoren si, som inneholdt ca 200stk 5mg dolcontin.

Ettersom det er depot tabletter, og dessuten ikke inneholder mer enn 5mg, må man jo spise hele esker av gangen. Det tror jeg ikke nyrene og levra er spesielt glad i!

Noen som har peiling?

hunter
Sist endret av Mullah; 5. september 2009 kl. 11:37. Grunn: Rettet på språk
Sitat av Hunter S Vis innlegg
Er det mulig å extrahere morfin fra Dolcontin tabbiser??? En kompis a meg arva medisinskapet til bestemora si, som inneholdt ca 200stk 5mg dolcontin....

I og med at det er depot tabbiser, og dessuten ikke mere enn 5mg, må man jo spise hele esker av gangen.... og det tror jeg ikke nyrene og levra er spess glad i.....

noen som har peil???

hunter
Vis hele sitatet...
Det er klart det er mulig. Søk litt på nett, så finner du nok en brukbar guide. Husk at det er ekstremt vanedannende!