Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 7668
Jeg lurte på om man kan drikke stesolid rektalvæske.? Har det noen effekt?
Fikk et par men jeg føler ikke for og stappe di oppi ræva liksom
ER sikkert slimhinnene som tar opp virkestoffet ?
jeg tviler på at du vil få ønsket effekt av å svelge det. Gjør slik som bruksanvisningen sier, med mindre legen har sagt noe annet...
http://www.felleskatalogen.no/pasien...274/89472.html
Virkestoffene er der. De kan både tas opp av slimhinnene og under fordøyelsen, så ja, det vil ha noen effekt.
Sist endret av exocytose; 25. august 2009 kl. 00:20.
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Finner ingenting om giftighet ved oralt inntak, men står det 'rektal' på den er det nok meningen å innta den rektalt og ikke oralt.
Sist endret av Eplefisk; 25. august 2009 kl. 00:25.
Grunnen til at det skal inntas rektalt er vel pga. hurtigere virkning?
Virkestoffene blir sugd rett opp i tarmen?
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Grunnen til at det skal inntas rektalt er vel pga. hurtigere virkning?
Virkestoffene blir sugd rett opp i tarmen?
Vis hele sitatet...
Dette regner jeg med. Stesolid blir jo gitt rektalt ved f.eks kraftige epileptiske anfall, og anfallene stopper som regel etter en eller i værste fall to doser gitt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har vært borti dette for noen år siden. Da var det en sånn gul sak som du knakk toppen av og førte inn bakfra! Disse var helt sjef! Anbefaler på det sterkeste å legge bort homofobien et øyeblikk, og stikk inn bak! Taes mye kjappere opp, smaker ingenting, og svinger mye bedre!

hunter
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Bare ikke skyt det. Det har jeg gjort. Det gjorde sinnsykt vondt oppi armen.
Sitat av Hunter S Vis innlegg
Har vært borti dette for noen år siden. Da var det en sånn gul sak som du knakk toppen av og førte inn bakfra! Disse var helt sjef! Anbefaler på det sterkeste å legge bort homofobien et øyeblikk, og stikk inn bak! Taes mye kjappere opp, smaker ingenting, og svinger mye bedre!

hunter
Vis hele sitatet...
Vil vel snarere si at om man tror at man blir homo av å stikke noe opp i eget anus så er det på tide å legge bort dopet.
▼ ... over et år senere ... ▼
Er det trygt å blande dette i en drikke?
Sitat av Lil J Vis innlegg
Er det trygt å blande dette i en drikke?
Vis hele sitatet...
Tviler på at du stryker med av det .. hva er problemet med å kjøre det analt egentlig? Hadde jeg hatt Stesolid rektalvæske hadde jeg med glede kjørt det i analen flere ganger om dagen
Vil du ha best mulig ruseffekt av dette er det rektal injeksjon som gjelder..
Sist endret av Vrangsinn; 2. august 2012 kl. 15:31.
Jeg har noen "sprøyter" med vival. De er egentlig til å ta rekalt, men kan jeg bare helle dem i en kopp med pepsi ellerno?
Jeg fikk tak i glassampuller med stesolid. Disse hadde kommet fra et førstehjelpsskrin, fra ``sykehus``. Glasset var veldig tynt så jeg sto over bordet og bet forsiktig øverst i ampullen, det gikk fint, så drakk jeg alle sammen, tenker det var rund fire stykken. Ble greit rusa på det. Husker ikke mg.
Sist endret av Handy andy; 2. august 2012 kl. 17:54.
Tror ikke det tåler saltsyren i magen. Kjør det opp i rektum for å få full glede av det.
Sitat av Handy andy Vis innlegg
Jeg fikk tak i glassampuller med stesolid. Disse hadde kommet fra et førstehjelpsskrin, fra ``sykehus``. Glasset var veldig tynt så jeg sto over bordet og bet forsiktig øverst i ampullen, det gikk fint, så drakk jeg alle sammen, tenker det var rund fire stykken. Ble greit rusa på det. Husker ikke mg.
Vis hele sitatet...
Det skal visst være injeksjonsvæske (2 ml, 5 mg /ml) i følge Felleskatalogen. Altså 10mg per ampull.
Kjør det opp bak. Injeksjonsvæske er beregnet på IV eller slimhinner. I ditt tilfelle slimhinner. Magesyren dreper mye av effekten. Jeg bruker mye rektal administrasjon på opiater, og det har mye mer for seg enn å spise det.