Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 6929
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av loathsome Vis innlegg
Jepp OoM, sier vi kjører på en gang til nå som sommerværet kommer med grilling og hele pakka, og gjerne opp til nso for en øl eller tre (JEG ELLER nFF OPPFORDRER PÅ INGEN MÅTE TIL ALKOHOLINNTAK DERSOM EN ER MINDREÅRIG IFLG. DET NORSKE LOVVERK) senere slik som sist. All right nso, jeg spanderer en sixpack på deg som kompensasjon for hva jeg gjorte mot den evig-elskede doen din. Nå kan du i alle fall ikke si nei til treff
Vis hele sitatet...
Jeg hadde kastet ut enhver mindreårig som hadde drukket hjemme hos meg, uansett.
Very Important Pyrotechnician
Brainiac's Avatar
Jeg kom nettopp tilbake etter 3 dager i Hamar. Får se om jeg har mulighet neste gang.
Sitat av OoM Vis innlegg
Så til nso. Om han vil ha folk der igjen, etter do hendelesen sin.
Vis hele sitatet...
Hvilken dohendelse?
Ingen kødder med dassen til nso!
Sist endret av Spelly; 19. april 2009 kl. 22:54.
RadioSlave, jeg er egentlig veldig enig i hendelsesforløpet!! Kan ikke huske noe annet isåfall!

Vi snakket selvfølgelig om neste treff, og det bør inneholde en solid dose med pølser, grillkull og noen liter med tennveske!
Så vi får starte planleggingen tidlig å satse på at temperaturene sniker seg mot + 17-18°C vertfall!

Kos å treffe folka!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Men hvem var det som kom? De må hedres, og de andre fornedres.
De tilstedeværende var ZyPreXa, RadioSlave, nso og undertegnede.
Ganske bra historie forresten, med gode kunstneriske friheter.
Jeg må si jeg var heller skuffet over oppmøtet da, selv om vi hadde det ganske artig likevel.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Syns dere forventer litt vel mye av nso ved å gjentatte ganger oppfordre til å avslutte kvelden i hans leilighet. At han har historie for å invitere er vel og bra, nso er gjestfri og veldig hyggelig, men dere kan da ikke forvente noe som helst! Manérer, barn.