Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1949
Ja, da er det ikke mange månedene før våren kommer til Finnmark heller, og i den anledning var Petterøes3000 og jeg litt keene på et aldri så lite treff her oppe i ødemarka. Greit nok at vi kun er to stykker for øyeblikket, og at Kirkenes ikke er verdens mest fristende plass, men det stopper oss ikke fra å prøve.
Den noe inaktive Dogflesh fra forumet sitter og sikler entusiastisk over min høyre skulder, så det betyr at vi er 3.

Vi har egentlig ingen videre plan for dette opplegget annet en at det blir en liten sammenkomst etsteds her i byen, men om flere hiver seg med kan vi pønske ut noe lurt sammen. Håper dere viser deres (eventuelle) interesse for dette
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Moro å se at det er folk som ønsker å kjøre treff i nFF sin ånd, så dette støtter jeg fullt ut, selv om det er mulig dere bare blir et par stykker. Sleng gjerne ut bilder i galleriet dersom det skulle bli noe. Mulig dere kanskje kan prøve å aktivisere noen av de medlemene vi har som er fra Vadsø og ellers i Øst-Finnmark-omegn. Er selv fra Øst-Finnmark, men vil nok ikke kunne bidra i denne sammenheng da jeg har emigrert til sørligere breddegrader.
Sist endret av m0b; 3. april 2007 kl. 02:54.
Skal nok få lagt ut bilder fra dette, omså det bare blir pils og pøls i villmarka. Med dette mener jeg pøls, type grill. Håper folka fra Vadsø tar turen over fjorden og joiner oss. Dette gjelder selvsagt også for alle andre som har lyst til å komme.
Hadde jeg bare hatt lappen så hadde det ikke vært noe problem!
Kjenner 2-3-4-5stk fra vadsø som er på dette forumet, og kanskje de er interessert:]
Sitat av kwm
Hadde jeg bare hatt lappen så hadde det ikke vært noe problem!
Kjenner 2-3-4-5stk fra vadsø som er på dette forumet, og kanskje de er interessert:]
Vis hele sitatet...
OMG nice!

Går jo buss i halv 5 tia fra rema vil jeg tro? Gjorde det i gamledager.

Noen forslag til aktivitet eller noe slikt sånt?
Sist endret av petterøes 3000; 3. april 2007 kl. 03:15. Grunn: skrivefeil
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Bump
Sommerferie nå, kanskje flere som har tid?
Sist endret av petterøes 3000; 30. juni 2007 kl. 18:22.
Hakke tid :S
Litt langt, hehe..
er i Vardø nå, skal bli her en måned...skal til kirkenes for å besøke muttern, så I'm in.
▼ ... over en måned senere ... ▼
AntonSR's Avatar
Trådstarter
wink her som har lurt seg inn på McSnack profil, unz kæunt me inn:P
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Heilt canooon
Jaja, gammal tråd.

Hvordan gikk dette?
Nytt treff kanskje?