Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1635
Planen er å bestlle 10 eller 20 gram 99.9% ren pregabalin i pulverform, noe som tilsvarer 650x150mg tabletter eller 1300x150mg i tablettform ved kjøp av tjue gram. Jeg er ganske sikker på at tollen ikke sender ut det vanlige brevet der du bes om resept ved beslag av slike mngder

Har noen bestitlt en del forbuden frukt fra Sverige og har en indikasjon på hvor ivrige de er ved svenskegrensa? Har aldr fått stoppet noe derifra, men det dreier seg kanskje oom 5-6 ganger maks. Og dssuten uskyldige substanser i lave mendgder.

Jeg tipper jeg går poste restante for å være på den sikre siden, men det er litt styr med lang biltur og lang tid for å hente relativt små mengder.

Erfaringer med post fra svenskene i 2018 og 2019?

Mattekunnskapene er ikke hva de en gang var ser jeg 200x150mg og litt over 100x300mg blir vel mer korrekt.
Sist endret av liquidduck; 5. august 2019 kl. 10:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
En negativ erfaring, muligens femti positive. Den negative henlagt etter et "tlf avhør". Tror faktksk ikke de kunne lurt og lokket noen som helst i den samtalen som kan påvirke utfallet.
Lana del Rave
AndraDay's Avatar
Men hvorfor så store kvanta på en gang?

Bestill heller små og i flere omganger?