Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 5419
Enemy of the snut
Noen som har erfaring med å kombinere disse 2 stoffene? Farta er av helt ok kvalitet og knipsen/krystallene er av veldig god kvalitet. Har i tillegg noen kapsler (10mg i hver kapsel) med 2C-B liggende.. Noen som har erfaring eller vet hvordan effekten(e) er om jeg kombinerer noen av disse stoffene samtidig?

Kom gjerne med anbefaling om hva jeg kan/bør kombinere for å få fetest mulig feeling/effekt Er en stund siden jeg tok MDMA nå så husker ikke hvordan nedturen var på det? Vet heller ikke hvordan nedturen på 2C-B er.. Noen med erfaring/anbefaling?
Mdma har en tendens til å gjøre meg veldig slapp, så å kombinere med speed kan nok gi litt ekstra energi. Så om du skal danse/rave kan det være en ide å kombinere de to. Når det er sagt har speed rusen en tendens til å overkjøre det meste så vær forsiktig med dosene. Har ingen erfaring med 2C-B, men regner med at det kan bli en slitsom affære å kombinere psykedelika med pepper.
Vil ikke anbefale deg makka og molly, jeg blir iaf sykt fort kokt, og nedturen er helt for jævlig. Syns det var bedre å ta molly alene

Også må du huske på hjerterytme og overoppheting, det er nok ganske aktuelt når man blander pepper og mdma, hvis man ikke er forsiktig.
Sist endret av Makkafisn; 18. april 2016 kl. 01:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Mdma og 2-cb er fin kombo det. 2-cb er jo et amfetamin i seg selv, så trenger neppe amf ved siden av.

Shulgin paret forsket endel på molly og 2-c stoffer. De likte spesielt molly og 2-cb.

Les litt om det, de tok neppe begge samtidig men candy flippet de.

Jeg har hatt fin opplevelse på det, pass på at 2-cb en somregel er potent ok kicker skikkelig ass.
Personlig synes jeg det blir litt vel creepy med bare eller for mye 2-cb
Sist endret av BrewGrow; 18. april 2016 kl. 03:06.
Har prøvd denne kombinasjonen selv og hadde det dritfett. Anbefaler deg å vente noen timer fra siste linje med amfetamin til du tar MDMA, da speeden fort kan overkjøre MDMA rusen - og det kan også bli litt vilt for hjertet. Ville så venta til du er ferdig med peaken på MDMA'en for å så ta 2c-b når rullen dabber av litt (et par timer inn). Det er hvertfall optimalt, da 2c-b har en fantastisk synergi med en nedgående MDMA rus.

Som Makkafisn sier er det ikke akkuratt brokkoli for hjertet med en slik kombo så vær litt varsom og oppmerksom på kroppen din. Har du slitt med hjertet tidligere ville jeg holdt meg langt unna en slik kombo. Også veldig lurt å holde seg til en fornuftig dose MDMA (ikke mer enn 200mg totalt inkl. evt. redosering). Evt. kan du la vær å ta amfetamin i det hele tatt, det gjør ikke rusen noe bedre. MDMA + 2c-b er en herlig kombo i seg selv. Når jeg blanda alle 3 var det tilfeldig at amfetamin var inne i bildet da kvelden ikke var spesielt planlagt, så det bare ble sånn. Unngår amfetamin om jeg planlegger MDMA + 2c-b.

Nedturen på 2c-b er veldig fin og rolig, men i kombinasjon med MDMA kan du bli litt sliten når du lander, men ikke noe problem i det hele tatt for meg hvertfall, men det er jo temmelig individuelt.

Har du erfaring med 2c-b? Litt vanskelig mtp. på dosering her om du aldri har prøvd det før. 10mg er jo i utgangspunktet en veldig liten dose oralt, så spørs hvor mye vits det er. 20mg kan igjen bli litt mye i en kombinasjon om du ikke har erfaring. Om du ikke har milligramsvekt kan du evt. åpne kapslen og snorte litt over halve innholdet og bumpe deg oppover. 2c-b svir ikke særlig i lukteskaftet når du er på MDMA, eller allerede er tura på 2c-b.

Husk å hold deg hydrert og ikke dans deg ihjæl.

Vær forsiktig, men kos deg!
Sist endret av Lyra; 18. april 2016 kl. 03:12.
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Mdma og 2-cb er fin kombo det. 2-cb er jo et amfetamin i seg selv, så trenger neppe amf ved siden av.

Shulgin paret forsket endel på molly og 2-c stoffer. De likte spesielt molly og 2-cb.

Les litt om det, de tok neppe begge samtidig men candy flippet de.

Jeg har hatt fin opplevelse på det, pass på at 2-cb en somregel er potent ok kicker skikkelig ass.
Personlig synes jeg det blir litt vel creepy med bare eller for mye 2-cb
Vis hele sitatet...
2cb er ikke et amfetamin, men det er et phenetylamin som slekter mest til amfetamin, men MDMA derimot er et amfetamin...

Til TS: Alt du får av svar her er kommentator sin egen beskrivelse, sånn jeg har hørt det, så vil amfetamin i alle tilfeller overta all rus... MDMA og 2cb er en relativt kjent flip, Bromoflip.. ganske kjent da 2cb og MDMA har en viss synergi.

MEN, jeg har ADHD, så har konsekvent holdt meg unna det som er Amfetamin. Og det eneste amfetaminet jeg syns er ålreit er MDMA :P Ellers blir jeg bare sliten og daff av amf så av prinsipp holder jeg meg unna
[quote=420master;3306597]2cb er ikke et amfetamin, men det er et phenetylamin som slekter mest til amfetamin, men MDMA derimot er et amfetamin...

Beklager, rota litt. Takk for korreksen.

Blir uansett "speeda" av 2cb synes jeg da.

Tenkte bare 3. så sentralstimulerende blei litt smør på flesk.
Speed og 2-cb var helt greit, funky smudgy feeling gjennom hele kvelden. Litt cheap'candyflip men, kan se for meg at 2-cb og mdma er mye mer intenst ja
Ikke gjør det. Ren skjær idioti for sinn og kropp. Du blir energisk nok bare du ikke røyker så mye tjall på oppturen. Kutt ut speeden og bare candyflip 2-cb og emma.
Sist endret av brennesle; 18. april 2016 kl. 18:38.
Sitat av 420master Vis innlegg
2cb er ikke et amfetamin, men det er et phenetylamin som slekter mest til amfetamin, men MDMA derimot er et amfetamin...
Vis hele sitatet...
MDMA er også et fenetylamin, ikke et amfetamin.

Sitat av 420master Vis innlegg
MEN, jeg har ADHD, så har konsekvent holdt meg unna det som er Amfetamin. Og det eneste amfetaminet jeg syns er ålreit er MDMA :P Ellers blir jeg bare sliten og daff av amf så av prinsipp holder jeg meg unna
Vis hele sitatet...
Amfetamin virker likt på de med og uten ADHD. En med adhd kan dog få toleranser når det gjelder amfetamin ved bruk av analoger i behandling.
Sitat av Relevant Vis innlegg
MDMA er også et fenetylamin, ikke et amfetamin.


Amfetamin virker likt på de med og uten ADHD. En med adhd kan dog få toleranser når det gjelder amfetamin ved bruk av analoger i behandling.
Vis hele sitatet...
Du har visst rett :P

Men hvorfor blir jeg da bare sliten når jeg kjører på med amf? Forøvrig sliter jeg heller ikke med søvn etter amfetamin bruk, så at det funker likt på alle tar jeg med en klype salt
Sitat av 420master Vis innlegg
Du har visst rett :P

Men hvorfor blir jeg da bare sliten når jeg kjører på med amf? Forøvrig sliter jeg heller ikke med søvn etter amfetamin bruk, så at det funker likt på alle tar jeg med en klype salt
Vis hele sitatet...
Sier ikke at det virker likt for alle, sier at det ikke har noe særlig å si om du har ADHD eller ikke.
Sitat av Relevant Vis innlegg
MDMA er også et fenetylamin, ikke et amfetamin.
Vis hele sitatet...
MDMA er et fenetylamin og et substituert amfetamin. Amfetamin (alfa-metylfenetylamin) er også et fenetylamin.
Sitat av Amygdaloid Vis innlegg
MDMA er et fenetylamin og et substituert amfetamin. Amfetamin (alfa-metylfenetylamin) er også et fenetylamin.
Vis hele sitatet...
Ja, ville bare påpeke at begge to var fenetylaminer. Ville dog ikke kalt MDMA for et amfetamin, det er heller noe eget, selv om det kan gå under klassifikasjoner til en viss grad.
Sist endret av Relevant; 19. april 2016 kl. 15:21.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Ja, ville bare påpeke at begge to var fenetylaminer. Ville dog ikke kalt MDMA for et amfetamin, det er heller noe eget, selv om det kan gå under klassifikasjoner til en viss grad.
Vis hele sitatet...
3,4-Methylenedioxymethamphetamine
Vis hele sitatet...
Ikke bare er det klassifisert som et amfetamin, men det ligger jo bokstavelig talt i navnet. Men siden stoffet har større frigjøring og hemming av opptaket av serotonin iforhold til dopamin og noradrenalin og gir hovedsaklig mer empatogene og psykadeliske enn sentralstimulerende effekter, så er det vel klart at for de fleste ikke føles som et amfetamin.

OT:

Speeden vil ofte, som flere over meg påpeker, overkjøre mollyen. En annen ting er belastningen for hjertet og overstimulering.

2C-B og molly er en fin kombo. Bare finn den rette dosen for deg.
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Ikke bare er det klassifisert som et amfetamin, men det ligger jo bokstavelig talt i navnet. Men siden stoffet har større frigjøring og hemming av opptaket av serotonin iforhold til dopamin og noradrenalin og gir hovedsaklig mer empatogene og psykadeliske enn sentralstimulerende effekter, så er det vel klart at for de fleste ikke føles som et amfetamin.

OT:

Speeden vil ofte, som flere over meg påpeker, overkjøre mollyen. En annen ting er belastningen for hjertet og overstimulering.

2C-B og molly er en fin kombo. Bare finn den rette dosen for deg.
Vis hele sitatet...
Det var derfor jeg trodde det å, men hvis man leser så sier faktisk wikipedia at MDMA er klassifisert som fenetylamin :P

"det er et fenetylamin som øker serotonin- og oksytocinnivået i hjernen"
Sitat av 420master Vis innlegg
Det var derfor jeg trodde det å, men hvis man leser så sier faktisk wikipedia at MDMA er klassifisert som fenetylamin :P

"det er et fenetylamin som øker serotonin- og oksytocinnivået i hjernen"
Vis hele sitatet...
Sitat av Wikipedia
MDMA is in the substituted methylenedioxyphenethylamine and substituted amphetamine classes of chemicals.
Vis hele sitatet...
https://en.wikipedia.org/wiki/MDMA#P...cal_properties

Det går faktisk an for et stoff å være klassifisert som både et fenetylamin og amfetamin. Stoffer som mefedron og bupropion er klassifisert som både katinoner og amfetaminer. Det er faktisk mulig at stoffer går under flere klassifikasjoner.
Enemy of the snut
Trådstarter
Endte med at jeg tok krystaller alene, uten å kombinere med noe av de andre stoffene utrolig god kvalitet! Sist (og første gang) jeg prøvde 2C-B tok jeg først én kapsel (10mg) på tom mage, deretter en ny etter ca 30 minutter.. Kjente ikke noe form for hverken eufori eller noe man skal forvente av 2C-B.. Var nok dårlig kvalitet eller bare bøff (kjøpt fra deepweb)..