Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 915
Hei hei-
Nå har jeg nettopp våknet fra en veldig fin kveld med In Flames og Sepultura, personlig syntes jeg det var veldig bra og har fått mye mer sans for Sepultura.
Det jeg lurer på er (som det står i topicen) om det var noen freakere på konserten, og hva dere syntes om den.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Desverre, men faen jeg hadde lyst ja, In Flames eier

Ingen bilder fra konserten da?
BigFigWasp's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Dårlig med det, jeg filma litt med telefonen, men det er ingenting å skryte av. Siden jeg har den andre nokia telefonen det var video funksjon på, altså ikke helt topp kvalitet.
Var der og hadde en kongeopplevelse. Både Sepultura og In Flames innfridde. Et par mobilbilder her..
BigFigWasp's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Får følelsen på at du satt rett til høyre for meg
Jeg skulle egentlig dit :S Men så kom jeg hjem fra Grand Canaria samme dagen så rakk det ikke
Sitat av MartinB
Får følelsen på at du satt rett til høyre for meg
Vis hele sitatet...
Siden jeg stod er vel det lite sannsynlig, men muligens jeg stod ved siden av deg . Stod i 2. etasje frem med gjerdet rett bak de som satt. Litt mot høyre fra midten...
Litt OT, men var på den forrige konserten de hadde på Rockefeller da Devildriver varma opp og det var sinnsykt bra, så regner med det her ikke var noe dårligere
BigFigWasp's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av alizm0
Siden jeg stod er vel det lite sannsynlig, men muligens jeg stod ved siden av deg . Stod i 2. etasje frem med gjerdet rett bak de som satt. Litt mot høyre fra midten...
Vis hele sitatet...
Ok, var i 2. etasje jeg og, men jeg hadde en stol jeg kunen sitte på når jeg ikke orka å stå. :P Ble kalt pensjonist av Anders(sangern), men det får man tåle. :P
Sist endret av BigFigWasp; 15. mars 2006 kl. 17:19.