Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 683
Hei!

Fant ikke en passende kategori så forsøker her. Har kjøpt et MicroSDHC minnekort fra Samsung og det viser seg at det ikke medfølger adapter slik at kortet kan brukes som SDHC. Gikk litt fort i svingene når jeg kjøpte dette så fikk ikke med meg at det ikke fulgte med adapter. Har prøvd å søke litt, men finner ikke noe fornuftig. Er det klin umulig å kun kjøpe adapteren? Eller er eneste utveien å kjøpe et nytt kort med medfølgende adapter?

Edit: Viste seg at det billigste var å bestille et nytt kort og heller bruke adapteren som medfølger
Sist endret av korkdal; 18. desember 2015 kl. 21:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Får kjøpt adapter på Ebay for 6-7 kr inkl frakt. Billigere får man det ikke.

http://www.ebay.com/itm/2X-Micro-SD-...YAAOSwBLlVRzZL
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Send adresse på PM så kan eg sikkert hive en i en konvolutt til deg.
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Send adresse på PM så kan eg sikkert hive en i en konvolutt til deg.
Vis hele sitatet...
Utrolig snilt! Men fikk bestilt en brikke på 2gb med medfølgende adapter, så da er den saken ute av verden. Uansett, tusen takk for tilbudet!