Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 798
hehe.... maser mye på dere nå

Brant nettop et gull kort til vi***ss med baracuda hex.
Puttet det inn i dekoderen ( husker ikke hva den heter men den er grå og det er en leie tuner fra viasat, tror det er en thomson eller philips) så funket kortet og alt var greit, men etter en time eller noe begynnte skjerm bildet å henge seg opp i ca. 3-4 sec. og noen ganger låste dekoderen seg helt.

Noen som vet som er galt ?
hvis det er en leietuner i fra viasat så er det vel vanlig at dem låser seg litt iblandt. Har selv en leietuner (Sagem) og iblandt klikker den helt og jeg må ta strømmen på den.
Bildet henger også veldig ofte etter ved bytting av kanaler.

Men du kan jo alltids prøve å brenne ut nye hex koder og se hva som skjer.
Skader ikke prøve
Først vil jeg si at Sagem tunerne er kanskje en av de dårligste på markedet. Vi på viasat (hvor jeg faktisk jobber) har en policy på å bare selge, Thomson, Nokia, Pace og Triax tunere. Det å brenne viasat kort vil også bli en kortsiktig glede da vi skifter kodesystem et sted mellom 1.mai og 31.august.
Opprinnelig postet av [PLAYBOY]Danny
Først vil jeg si at Sagem tunerne er kanskje en av de dårligste på markedet. Vi på viasat (hvor jeg faktisk jobber) har en policy på å bare selge, Thomson, Nokia, Pace og Triax tunere. Det å brenne viasat kort vil også bli en kortsiktig glede da vi skifter kodesystem et sted mellom 1.mai og 31.august.
Vis hele sitatet...

Det kodesystemet blir nok knekt det også skal du se min vænn
Men det ville jo sikkert gå mye fortere om f.ex. Danny skulle komme i fare for å "lekke" litt info til oss...