Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 967
Har hørt at du må ha noen spesielle koder eller no for å få piratkort til å oppdatere seg selv, stemmer dette ?
det stemmer ja.

den koden kan du enten kjøpe av litt mer pro folk eller ekstrakte fra originalkort(bitte litt arbeid)

det er viasat du snakker om?
egentlig viasat og cd, men hvor finner jeg program vare som leser fra kort og funker det orginale kortet etter jeg har brukt kodene fra det ?
du finner alt du trenger til både c***x og via*** på nettet, helt gratis..både koder og programvare. Sjekk PM
Sist endret av blueskinky; 13. januar 2004 kl. 19:45.
Kan du seie meg kor eg kan finne koder au til c***x?
Er ikke noe som heter au til conax !
Uansett om det hadde vært å få tak i, er ikke dette filer som blir slengt ut på div. forum.
Såvidt jeg vet må du kombinere Mkeys med riktig SA for å få autoupdate til å funke, og disse blir sjelden offentliggjort av åpenbare grunner.
Sist endret av intenzo; 14. januar 2004 kl. 18:15.
Opprinnelig postet av saroth
det stemmer ja.

den koden kan du enten kjøpe av litt mer pro folk eller ekstrakte fra originalkort(bitte litt arbeid)

det er viasat du snakker om?
Vis hele sitatet...
denne koden kan du kjøpe? hvor da?? ..henter den vel bare ned på nettet akkurat som alle andre koder.

er ikke noe mer arbeid å brenne et kort med auto-oppdateringer på i motsetning til de vanlige kodene.
cluet er liksom det at du bare brenner inn en annen patch som ligger i hax filene.

håper du ble litt klokere på dette Cybergasm og saroth.
Hva er haxfiler ??(mener du hex)
De som sitter inne med au filer,er ikke intrisert i å spre disse på nett,p.g.a at de da blir stengt.Ergo er det ikke bare å laste ned disse.
Opprinnelig postet av knøtten
Hva er haxfiler ??(mener du hex)
Vis hele sitatet...
mener hex filer ja.. var bare litt trøtt da jeg svarte på threaden.

Opprinnelig postet av knøtten
De som sitter inne med au filer,er ikke intrisert i å spre disse på nett,p.g.a at de da blir stengt.Ergo er det ikke bare å laste ned disse.
Vis hele sitatet...
du er for dårlig kjent på nettet. er ingen problem å finne de. store parabol forumer leecher dem hele tida ihvertfall.