Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 920
Hallo.

Er det noen som vet om det er murlig og få tak i pirat koder for telenor avidi sin digital dekoder?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Er det ingen her som vet noe om dette?
hm.. søk på netet
Trådstarter
Har gjort det men det er ikke så lett og finne telenor avidi sine koder...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Til alle sammen: Tilfeldigvis så jobber jeg i Viasat: ikke at jeg skal tyste på noen av dere: men fra og med 1.mai (mulig før) skal viasat skifte kodesystem, helt, slik at alle med piratkort ikke vil få tilgang lengre til de gode gammle kanalene. Dette fordi Viasat har funnet ut at det er en altfor stor prosent del som har piratkort at dette gjør det lønnsomt. Takk for oppmerksomheten; Then you know!
Opprinnelig postet av [PLAYBOY]Danny
Til alle sammen: Tilfeldigvis så jobber jeg i Viasat: ikke at jeg skal tyste på noen av dere: men fra og med 1.mai (mulig før) skal viasat skifte kodesystem, helt, slik at alle med piratkort ikke vil få tilgang lengre til de gode gammle kanalene. Dette fordi Viasat har funnet ut at det er en altfor stor prosent del som har piratkort at dette gjør det lønnsomt. Takk for oppmerksomheten; Then you know!
Vis hele sitatet...
Det tok jammen meg lang tid....
På tide...