Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 3101
Da er conax kodene sluppet igjen
Kjører med conax ram på samsung emvia, og det funker!!!!
Sist endret av LordPalo; 3. januar 2004 kl. 19:32.
Noen link til koder?
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Kunne ikke fått en så veldig mye finere julegave enn dette Men en link hadde ikke skadet... får nesten finne selv!
Sist endret av magstr; 22. desember 2003 kl. 02:13.
trur ikke kodene bør postes på forumet.. ødeleggende!

Men hva mener du med at den kjører med conax ram..?
Kortet?
Better than thou.
Dette sier meg igrunn veldig lite, men hvis det betyr at jeg kan få inn NRK & TV2 på Dreamboxen er jeg all for it! Linker og slikt?
Noen som kan PM meg med link?
Carlo da, NRK? og jeg som trodde gutta med gøts ville ha Conax pga Discovery Ch.
Bare fordi jeg er nyskjerrig: HVA er Conax?
Conax er krypteringen som Canal Digital bruker på kanalene sine. Så er det sagt.
Better than thou.
Noe som vil si at jeg kan se på NRK og TV2...?
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
http://crypt.enjoy.joint.net/cgi-bin/Ultimate.cgi Følg med på hva som skjer der
Om noen vil ha Conax keys til Dreambox, send meg en PM
Opprinnelig postet av Carlo
Dette sier meg igrunn veldig lite, men hvis det betyr at jeg kan få inn NRK & TV2 på Dreamboxen er jeg all for it! Linker og slikt?
Vis hele sitatet...
NRK funker fint uten Conax, men TV2 må du nok ha Conax for gitt Bare å finne det rette img'et til DB'en.
lincardemu V22 laster du ned
og så laster du ned den nye conax.dat filen.
eller kjøp m2 kort og MP 3.5 med ny chip
Filene funka digg og endelig kan jeg sitte å kose meg med canal+ og alle ticket kanalene, for en julegave!!
hmmm noen som kan forklare litt til en som ikke er helt inne i dette.. Hvis man har disse kodene trenger man bare aa ha en canal digital tuner, og stappe inn et kort som er brent med disse kodene eller ?

Hvis dette stemmer vurderer jeg seri0st aa anskaffe meg parabol. Hvis jeg vil ha viasat i tillegg, maa jeg ha en ekstra tuner, eller finnes det tunere som kombinerer alt sammen ?
Kjøp deg en Dreambox, ta et søk så finner du masse info om kose boksen..
Har en helt vanlig parabol med viasat abonnement.. kan jeg da kjøpe brenner og brenne et kort slik at jeg kan få inn Canal + osv.? Har kam..
#dreambox @ efnet.
Ligger vist ett helt DreamBox oppsett der
Enjoy.
Conax er definitivt ikke knekt på noen måte. Det er ganske enkelt noen få personer som har klart å trekke ut OP nøkler av noen gamle kort. Disse kortene er under ombytting. En del fikk nye og svært sikre kort før jul, og resten får vist etter jul. Deretter blir det ganske garantert svart skjerm, men sansynligvis også før den tid. 4 januar er en dato jeg har hørt. så vi får kose oss mens vi kan.
De er regnet til å være ubrukelige f.o.m 5.1/6.1, så kos dere mens dere kan. Forøvrig har verken ticket eller nrk noe med conax å gjøre, her kommer viaccess inn. (NRK kan fint åpnes med viaccess)
Sist endret av intenzo; 28. desember 2003 kl. 19:22.
Hmmmmm...
Lurer på hvordan noen (Dr.Q) kan påstå at Canal Digital sine nye kort er "sikre".........
Sjekk stopstop.hotusa.org
▼ ... over en uke senere ... ▼
Nå skjønner jeg ikke no jeg, har lagt til peter pan 1.12.2003 og lagt til conax.* til var/keys, men får ikke sett på noen conax kanaler, må jeg skru på no greier eller(gbox schit eller no)? Hvis noen vet PM meg. Plz...
Sist endret av DownloadGenie; 18. januar 2004 kl. 16:47.
DownloadGenie: Les posten til intenzo
Opprinnelig postet av DownloadGenie
Nå skjønner jeg ikke no jeg, har lagt til peter pan 1.12.2003 og lagt til conax.* til var/keys, men får ikke sett på noen conax kanaler, må jeg skru på no greier eller(gbox schit eller no)? Hvis noen vet PM meg. Plz...
Vis hele sitatet...
Bruk peter pan 22-12-03. den funker finfint

Have a nice dream...
sett den på radegast i EMU setup