Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1672
jeg vil ha viasatt og canal digital inn på tvn.
da tenkte jeg å kjøpe en tuner som tar to kort.

men når det gjelder brenner og kort er jeg usikker.
har lest rundt omkring. men det ser jo ut som om det ikke er koder til conax (digital) ute for øyblikket. og de skal strx skifte kort type leste jeg en plass.

så jeg trenger hjelp her. ikke kom med dreambox eller søk på forumet. det er ikke internett der tv står og det somt står på forumet sier seg selv imot noen plasser og det er uttdatert...
▼ ... over en uke senere ... ▼
KJØP Samsung!!!! Prøv å få tak i en EMVIA, for da er det bare å progge kodene inn på tuneren trenger ikke kort:-)
Skal du kjøpe kort og brenner så anbefaler jeg MP3.5 og basiccard og et funcard. Har du spm så send meg en mail, så får du noen gode tips på hvordan du skal gå frem.......................
####
Psych|Com's Avatar
Trådstarter
kjøpte en force 1145s ? med to hoder. har satt den opp med et hodet foreløbigg. er et stort tre som må ned før viasatt kommer innen rekkevidde :P

har familie pakke abbonemanget men den første måneden har man jo alt av kanaler uansett..

pm sendt =)
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ingen ting slår Triax tuneren. Slipper da en CAM. (innebygd)
####
Psych|Com's Avatar
Trådstarter
med cam menes da sånn kortleser ? har to kortlesere og ekspansjonsslott til ram i form av minnekort i dekodern..
Alle her må ha forstå at dreambox er tingen
Så lenge du har den koblet til internett oppdaterer den kodene selv, du trenger ikke å lete etter nye koder ol

Helt genialt!

edit: Ro ned smilyene
- Satans lille hjelper
Opprinnelig postet av LordPalo
KJØP Samsung!!!! Prøv å få tak i en EMVIA, for da er det bare å progge kodene inn på tuneren trenger ikke kort:-)
Skal du kjøpe kort og brenner så anbefaler jeg MP3.5 og basiccard og et funcard. Har du spm så send meg en mail, så får du noen gode tips på hvordan du skal gå frem.......................
Vis hele sitatet...
Fungerer dette også på Samsung VIA CI 9500? kjører SI og fun jeg nå, har aldri hatt problemer..men enda bedre hadde d vert uten kort