Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1255
Hei! Jeg har en dårlig opplevelse med hero, har angst og kalsvetter og kaster opp. Er vant til å bruke dette stoffet og pleier å ha gode opplevelser, så tror jeg har fått noe dårlig. Jeg lurer på om benzo eller cola kan hjelpe - eller om jeg bare skal holde ut ubehaget?
Har du veldig dårlig heroin, så er det egentlig veldig lite du kan gjøre. De fleste potenserer dårlig heroin med benzodiazepiner og derivater + alkohol. Men det anbefales ikke.
Et alternativ er jo også det å kaste det og heller kjøpe nytt... Urenheter eller tilsatte stoffer kan skade helsen din veldig mye. Det du opplever høres også ut som abstinenser, det kan jo hende at du ikke har fått heroin i det hele tatt.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Enten har du fått abstinenser fordi du har fått noe som ikke er heroin som nevnt over, eller så har du fått heroin med noe drit i,du kan fint ta noe benzo for å roe nervene. Dersom det ikke går over i løpet av kvelden eller du blir dårligere eller får feber ville jeg ringt legevakten med tanke på blodforgiftning.
Trådstarter
Takk for svar, alle! Det gikk over, føler meg helt fin nå. Har ikke mer av de greiene, heldigvis.
Har du lest den.tråden med ham som spurte om.råd her inne fordi han ville prøve heroin?
Anbefales!

Dette var et tegn til deg om å droppe dritten!
Neste gang er du ikke like heldig.
Kom deg til helvete unna mens du kan!