Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3188
Hei.
Jeg har en hel uåpnet kartong med vin, og den har jeg lyst til å lure litt vin ut av.
Hvordan kan jeg få dette til, uten at det blir oppdaget?
Pappen utenpå er jo hel, og den må brytes for å få tilgang til selve vinen.
Er det noen som har en ide, og ja, jeg har prøvd Google .
Klem fra Betty
Åpne pappen, stikke hull i plasten og ta pakketape over hullet når du er ferdig.
Det blir fort grisete, siden posen består av flere lag med plast. det beste rådet er kanskje å erkjenne at man har blitt voksen, og heller kjøpe seg en egen kartong. =)
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Vanskelig oppgave. eneste jeg kan tenke meg er å stikke en stor sprøye gjennom på toppen av kartongen der pappen møtes, der vil du klare å lirke den inn uten at du etterlater et hull. Så får du prøve å suge ut så mye som du klarer. Stikker du hull i bunnen vil det jo starte å lekke. Av nysgjerrighet, hvorfor gjør du dette da du er mer enn gammel nok til å kjøpe en dunk med vin selv?
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjær av limet på toppen av pappkartongen,ta ut posen og dra av filmen for så å ta vinen man vil ha
.lim på filmen igen.lim igjen pappkartongen ?
Om det er lite du skal ha ut, er det jo bare å kjøre inn en sprøyte og suge ut. Gjør dette på toppen snudd. Deretter sette tilbake i riktig posisjon
Profit?
Der jeg er fra er det ihvertfall vanlig å ta ut posen av esken for å få ut siste rest av vinen, og for å kildesortere.
Om foreldrene dine også gjør det så vil de nok stusse på hvorfor det er klippet et hull i posen som det så er teipet over
Så vidt jeg har fått med meg så er Betty plenty godt voksen selv.
Hva dette "prosjektet" skal være godt for veit jeg ikke, men trur ikke hun "stjeler fra mamma".
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
But why? Kan du ikke bare skaffe en egen kartong? Eller er poenget å gjemme det fra mannen din?
Merkelig saker dette her, men skal gi det et forsøk. Mulig at dette er mye styr sett i forhold til gevinst. Åpnes pappen når vinen nesten er ferdig så er du fucked.

Stikk en kanylie inn i siden av kartongen, snu karongen med kanylien ned og plaser den på en kant slik at kanylien ligger i fritt fall. Bruk en sprøytepumpe til å lage undertrykk og trekk stempelet helt ut av stempelhuset, da burde det bli litt bedre fart på strømmen av vin. Etter du har fylt opp det du skal ha så bruker du en tang og kniper igjen den delen av sprøyten som ligger helt innerst til pappen. Strømmen av vin burde nå ha stoppet.Ta så å fyll inn litt lim fra den enden av sprøyten som henger ut, just to be safe. La limet tørke og bruk så tangen til å kutte av plastikkenden av kanylien, la det være 5-7 mm igen av sprøyte på plastenden. Bruk fingeren til å skyve det resterende av sprøyten helt inntil pappveggen og bruk så den lille delen av sprøyten som sitter igjen i plastdelen til å dytte den forbi pappveggen.
Går det bra med deg for tiden eller har du havna langt utpå en snurr?
Tusen takk for gode råd. Det gikk rett til helvete med det stuntet.
Ja, jeg er mer en gammel nok til å kjøpe min egen vin,men denne kartongen skulle ikke åpnes i går.
Betty fikk lyst på litt vin og ville ikke at samboeren skulle oppdage det. Han synes jeg drikker alt for mye, og det har han helt rett i.
Jeg ble busta og vinen gikk i vasken. Nå blir det veldig lenge til neste gang. Jeg anbefaler ikke andre til å prøve seg på noe lignende.
Klem fra Betty
Må innrømme at jeg humret litt Betty, men ta vare på deg selv.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Nurse Betty Vis innlegg
Tusen takk for gode råd. Det gikk rett til helvete med det stuntet.
Ja, jeg er mer en gammel nok til å kjøpe min egen vin,men denne kartongen skulle ikke åpnes i går.
Betty fikk lyst på litt vin og ville ikke at samboeren skulle oppdage det. Han synes jeg drikker alt for mye, og det har han helt rett i.
Jeg ble busta og vinen gikk i vasken. Nå blir det veldig lenge til neste gang. Jeg anbefaler ikke andre til å prøve seg på noe lignende.
Klem fra Betty
Vis hele sitatet...
Tenkte meg det var noe sånt. Du klarer dette, Betty. Du er heldig som har en mann som passer på deg, selv om det kanskje ikke kjennes slik ut alltid.
Takk for det.
Det går helt fint å ikke drikke, bare vi ikke har noe i huset.
Etter lange tider med lurerier fra min side er det nå slutt, gleder meg til å slippe den dårlige samvittigheten.
Klem fra Betty
Sitat av Nurse Betty Vis innlegg
Ja, jeg er mer en gammel nok til å kjøpe min egen vin,men denne kartongen skulle ikke åpnes i går.
Betty fikk lyst på litt vin og ville ikke at samboeren skulle oppdage det. Han synes jeg drikker alt for mye, og det har han helt rett i.
Vis hele sitatet...
Lurte et øyeblikk på om du var samboeren min

Hvis samboeren din mener du drikker for mye og du er enig i det, så er det eneste fornuftige å holde seg unna.

At du forsøker å snike til deg alkohol i skjul kan tyde på at du har et lite alkoholproblem. Siden du er enig med samboer, virker det som at du har innsett at det ikke er verdt å risikere forholdet og kanskje andre ting som jobb og venner.