Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1188
Hei!

Jeg pleier å snorte heroin, men injiserte en relativt liten dose nå i stad. Jeg føler meg helt annerledes enn jeg pleier, kvalm, agitert, svetter. Kan det være en forgiftning? Ringte gifttelefonen som rådet meg til å ta kontakt med legevakta om det ikke blir bedre, men prøver å se det an litt, var der nylig pga en morfinoverdose.
Det er egentlig ikke mer noen her kan råde deg til enn hva gifttelefonen ga deg. Hvem vet? Det kan være angst. Ellers så er det jo vidt kjent at skyting gir en mer intens rus.
Trådstarter
Ja, jeg sliter med angst, så kan jo lett hende det er det.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut for meg som du har fått i deg noe dårlig dop. Er ikke normal reaksjon på å skyte heroin det der. Har selv hatt en lignende reakjson når jeg brukte heroin for mange år siden, men da fikk jeg i tillegg masse angst, det var mest sannsynlig blandet ut med noe drit.
Trådstarter
Ja, var bra i går da jeg snorta det, men reaksjonen i dag var merkelig. Føler meg bedre nå, da. Ikke tidenes beste rus, men ikke som i stad.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bra du føler deg bedre da, kroppen har en unik evne til å ordne opp selv veldig ofte, heldigvis!
Blomzterkasse
Hadde du tatt overdose hadde du ikke vært i stand til å sitte eller skrive. Prøv å nyte rusen i stedet for å ødelegge den med å bekymre seg så mye
Trådstarter
Sure, men fikk en overdose med morfin her om dagen, så var litt overdrevent på vakt. Men: rusen ble bra etter den første halvtimen og alt gikk fint.