Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1341
Endelig har jeg bestilt M2-kort!

Fikk høre av en kamerat at han nå klarer å kode Canal Digital-kanalene og dermed klare å se på utenlandske Canal+, kioskkanalene og Private Gold. Han beviste dette, ved å sette sitt eget M2-kort på min tuner.

Vi så alle tilgjengelige kanalene, men likevel er jeg usikker og derfor er spørsmålet mitt følgende:

Noen som vet om dette kommer til å dette ut i nærmeste framtid?

En annen kamerat av meg sier at i løpet av februar kan jeg "kaste" det nye M2-kortet.

Hva er sant? Hva er usant? Noen eksperter på dette området, som kan hjelpe meg?
Kan vel garantere deg at det blir borte igjen, når det blir borte er litt vanskeligere og si. I fjor så virket vel CD på M2/SI ++ i 3 eller 4 måneder. Det kan bli borte i morgen, neste uke, neste måned, neste år.. Litt tvilsomt det siste da.. Ikke legg alt for mye penger i dette for det blir garantert borte igjen, men det kan jo være greit og ha et M2 kort også. Hvem vet? Om et år eller noe så kan det komme filer til dette igjen. Ser jo ut som om det kommer sånn ca i Januar hvert år nå.
Kameraten min fikk "åpnet" sitt kort allerede i november, han.

M2-kortet koster jo bare 3-400 kroner, så det er jo ikke verdens ende heller. Man kan jo alltids selge det som vanlig ViaSat-piratkort inkludert tre gratis omkodinger for 500 kroner.
Ja, for noen har det vel vært oppe så lenge også. Er ikke så inn i dette lenger, har kun kabel tv for tiden.. Vet at det har vært public siden slutten av Desember.

Selge kort er fy fy da.. Vet heller ikke om det finnes noe Via filer til M2 jeg? Via kommer vel også til å bli svart om ikke så lenge..
Å selge er "fy", ja!

Kan jo GI kortet, men ta imot penger som GAVE...
Det hørtes bedre ut.
Uansett så er det jo som sagt greit og ha et slikt kort liggende. Vet aldri hvor lenge det kan virke og heller ikke når det skal komme tilbake igjen. Hvis det blir borte igjen nå og det kommer tilbake senere så har du jo kortet liggende klart.