Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1252
Jeg skal ta sopp en dag, og dagen etter skal jeg på jobb. Denne dagen jeg skal ta sopp skal jeg ta det i ca syv-tiden, og dagen etter skal jeg på jobb klokka ti. Er pupillene vekk da? Er jeg fortsatt loka på dette tidspunktet? Skal ta Cubensis.
Pupillene dine er nok ikke vekk, men vil tro de har gått tilbake til normal størelse ja :P Jeg kan dog ikke love noe her.
Store pupiller på sopp varer max 6-7 timer (om du ikke kjører på med McKenna doseringer)

Er dette jomfrutur på sopp?
Isåfall er det en svært dårlig ide å måtte gå på jobb dagen etter turen. Det kan fungere men er langt fra optimalt. Når man tar psykedelika bør man ideelt sett tenke at dagen derpå er endel av trippen. Altså sette av en dag til å ta det rolig og fordøye gårsdagens inntrykk. Med mange psykedelika er man også påvirket til en hvis grad (Selv om man ikke tripper lengre). Man føler en afterglow - og den er fin for å integrere inntrykk. Er du førstegangstripper bør du trippe en dag du ikke skal på jobb dagen etter.
Pupillene vil nok ikke være noe problem skulle jeg tro.

Det kommer selvsagt helt an på dosen du tenker å ta.
Hvis du har planer om en skikkelig tripp (3-4 g eller mer)
vil vel mangelen på søvn være det største problemet.

For min del ville jeg nok ikke spist sopp dagen før jeg
skulle på arbeid - rett og slett fordi det påvirker sinns-
stemningen under trippen. Dette er nok individuelt.
Dette er ikke første gang jeg tar sopp, og jobben min er å sitte stille. Vet at det ikke er så smart å gjøre det dagen før jobb, men i denne situasjonen er det den dagen eller aldri. Må bare vite sikkert at pupillene ikke er der.
Du ser selv. Personlig hadde jeg følt det å måtte jobbe som et lite stressmoment under trippen.

Pupiller trenger du ikke bekymre deg for. Er heller mangel på søvn - og eventuellt å være litt preget av å ha trippet dagen i forveien - på jobb. Du kjenner deg selv best, og vet vel ca hvordan du føler deg dagen etter tripp, og om det er en god mix med jobben eller ikke.