Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2045
Hei, lurer of noen av dere hardware freaks kan finne høvelig brae komponenter som jeg kan settesammen for max 8500K ? Halst AMD prosessor og Nvidia Grafikk Takk på forhånd
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=620613 denn burde vere grei.

Men uten amd cpu. men hvis du skal game er intel bedre enn amd.
Sitat av iColdman Vis innlegg
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=620613 denn burde vere grei.

Men uten amd cpu. men hvis du skal game er intel bedre enn amd.
Vis hele sitatet...
vil ha den i deler hellst, Vil at den skal være mest mulig oppgraderings vennlig
Den der er i deler
hva har du røyka? alle stasjonære pc'er er i deler. n000b
Sitat av Davidmoe Vis innlegg
vil ha den i deler hellst, Vil at den skal være mest mulig oppgraderings vennlig
Vis hele sitatet...
Vær så snill å les tittelen der står det PC I DELER. omg...
Folkens han vil ha en Starsoner! Det er et epic wow sverd til over 8k gold...
trur du skal få en rimelig bra pc til 8500K altså :P
Sitat av imtheman Vis innlegg
hva har du røyka? alle stasjonære pc'er er i deler. n000b
Vis hele sitatet...
roned språke man, Vet da vell det, Men vill ha delene separat og ett stort kabirnett
Hva skjer med at han spør om Nvidia Gpu, og amd CPU, så foreslår du Ati GPU og intel CPU :P
haha priceless..
her har du en tråd jeg mekka til en freak igår, jeg bare fjerna skjerm, tastatur og mus selv har jeg ikke tatt hensyn til kravet ditt om amd, fordi jeg har null kunnskap om dem, å jeg vet 2500K yter så ekstremt bra til spill

EDIT: kabinettet ligger bare der fordi det var i lista, finn gjerne noe annet hvis du vil men jeg kan anbefale cooler master
Sist endret av vangsfreaken; 1. januar 2012 kl. 22:03.
Sitat av Davidmoe Vis innlegg
roned språke man, Vet da vell det, Men vill ha delene separat og ett stort kabirnett
Vis hele sitatet...
Lær deg språket, mann!

PCen det blir lenket til kommer i deler. Det står til og med "Leter du etter deler til en PC, som du vil bygge selv?".
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
her har du en tråd jeg mekka til en freak igår, jeg bare fjerna skjerm, tastatur og mus selv har jeg ikke tatt hensyn til kravet ditt om amd, fordi jeg har null kunnskap om dem, å jeg vet 2500K yter så ekstremt bra til spill

EDIT: kabinettet ligger bare der fordi det var i lista, finn gjerne noe annet hvis du vil men jeg kan anbefale cooler master
Vis hele sitatet...
Hæli mann! Detta var akkurat det jeg leta etter! Tusen takk! <3
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Sitat av imtheman Vis innlegg
hva har du røyka? alle stasjonære pc'er er i deler. n000b
Vis hele sitatet...
Da kan man jo si at alle bærbare pcer også er i deler..
Bare et off-topic spørsmål hær, hvor er du fra? :L
Sitat av Kriss243 Vis innlegg
Bare et off-topic spørsmål hær, hvor er du fra? :L
Vis hele sitatet...
Sted: Vikna, Rørvik
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
her har du en tråd jeg mekka til en freak igår, jeg bare fjerna skjerm, tastatur og mus selv har jeg ikke tatt hensyn til kravet ditt om amd, fordi jeg har null kunnskap om dem, å jeg vet 2500K yter så ekstremt bra til spill

EDIT: kabinettet ligger bare der fordi det var i lista, finn gjerne noe annet hvis du vil men jeg kan anbefale cooler master
Vis hele sitatet...
Hvilket hovedkort ville du anbefale til denne setupen? Ser ingen i handlelisten.
Wow, denne posten, inkludert svar, fjerner litt av min tro på menneskeheten.

On topic: forslaget til vangsfreaken er veldig godt. Intel gruser AMD for tiden og det er det beste valget. GTX 560ti er nok også det beste valget i den prisklassen, selv om jeg personlig ville spytta i 500kr til og gått for et MSI GTX 570 da dette tar det meste, om ikke alt av spill, på maks om du overklokker litt. Kortet er å annbefale om du er gira på å prøve ut litt overklokking ettersom det scorer bra i overklokkingstester.
Sist endret av bamsegutt; 11. januar 2012 kl. 14:43.
Er det noen som har lagt ut et bilde på artige om Freak nå eller?
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
her har du en tråd jeg mekka til en freak igår, jeg bare fjerna skjerm, tastatur og mus selv har jeg ikke tatt hensyn til kravet ditt om amd, fordi jeg har null kunnskap om dem, å jeg vet 2500K yter så ekstremt bra til spill

EDIT: kabinettet ligger bare der fordi det var i lista, finn gjerne noe annet hvis du vil men jeg kan anbefale cooler master
Vis hele sitatet...
jeg ville ha byttet ut HDD til denne. og heller kjøpt dette skjermkortet. så kjøper du til en HDD når prisene har gått ned litt.

det blir nesten 9k men det er verdt det! den er 16% bedre ifølge HWcompare

og det blir billigere og oppgradere pcen, da du ikke trenger og bytte ut skjermkortet i senere tid men heller kjøpe et til

link til handle liste
Sist endret av StålSkuff; 11. januar 2012 kl. 15:07.
Sitat av haakon466 Vis innlegg
jeg ville ha byttet ut HDD til denne. og heller kjøpt dette skjermkortet. så kjøper du til en HDD når prisene har gått ned litt.

det blir nesten 9k men det er verdt det! den er 16% bedre ifølge HWcompare

og det blir billigere og oppgradere pcen, da du ikke trenger og bytte ut skjermkortet i senere tid men heller kjøpe et til

link til handle liste
Vis hele sitatet...
Bytt og oppdater til en modulær PSU: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=601838
Samt et annet 570: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=638785
MSI kortet tar mindre plass, så er mye mer brukervennlig ved senere mulige oppgraderinger angående SLI. Nice kjøling og
Sist endret av Knäppgök; 11. januar 2012 kl. 15:23.
Sitat av phads Vis innlegg
Hvilket hovedkort ville du anbefale til denne setupen? Ser ingen i handlelisten.
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke ser det i handlelisten helt øverst der, så ville jeg ha anbefalt briller
Forresten, når jeg tenker meg om. Om TS vil holde seg innenfor samme budsjett vil GTX 560ti 448core være et bedre alternativ. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=657069
560 ti 448 core yter nesten identisk som 570, utslag på fps er ikke akkuratt stor, pluss at kortet er en del billigere. Prestanda-messig, mener jeg 560ti 448 core er med verdt i forhold til pris.

utslagsforskjellen på fps*