Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1885
RiffSki har truffet en pike og blitt sammen med henne, for og vise sin dedikasjon til forholdet skal han slutte med rus, dessuten hvem trenger vel rus når man er høy på kjærlighet?
Okey, fint for deg.

Dette er meget fornuftig :-)

Gratz...
Gratulerer! menne er det liksom meningen at vi skal gi noen tips for russluttehjelp eller noe?
Vet ingenting
yay. Der ser dere, rus er og blir farlig. Går ut over masse andre greier.

Congrats
RaggSokken's Avatar
Trådstarter
nei nei nei fitz
jeg ville bare kunngjøre
Calavera:
Vel, det blir vel å ta i litt?
Selv nyter jeg både rus og kjærlighet, selv om det ikke er tvil om hva jeg hadde valgt hvis det var nødvendig

RiffSki:
Creds
Kjærlighet over rus
Stay clean.
Grattis !
Make Love,
not ganjafarms... :P
haha : ) jaja, gratz
Jeg anbefaler alle som vil slutte med rus å ta seg 1 stk skikkelig russetid! Da mener jeg fullt kjør :P
Etter det har jeg mistet lysten på både alkohol og nikotin... Det blir roskilde om et par uker! Men når jeg har gått så lenge uten å røre noe, så hadde det ikke vært et problem å ta en mye lengre pause.
rus er godt som brus!!

eller noe...
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Tja. Ja. Jo. Jeg rekner med at det er i orden med en gratulasjon selv om jeg ikke vet hvem du er eller kan huske å ha sett deg før. Sikkert mange her som har gjort det samme?
Kjærlighet er flott dere!

(Og der gikk jeg fra den skummle 999 post-counten til et rundere og hyggeligere tall. Skjebnen skriker meg i ansiktet.)
Synes det er litt naivt å kanskje teit også å gjøre det på den måten.. men er spørs hva slags rusmiddler det er snakk om såklart. Tør jeg spørre hvor gammel han er?

btw: jeg klarer fint å kombinere kjærlighet å rus.. Spise sjokolade hele tiden blir kjedelig, man må kombinere med litt annet snaxx også.

btw2: Alt for klisje.
Sist endret av Fase^; 30. mai 2004 kl. 07:57.
very impotent freak
Delusional's Avatar
Jeg får vel si grattulerer, hvilken rus har du drevet med?

(Malbolgia: Grattis!)
Malbolgia: Grattis med 1000 poster!

Riff: Grattis med kjærligheten.

Gleder meg til roskilde! Du også JimKing?
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Gratulerer RiffSki. Løøøøøøv er den beste rusen i denne verden.
Føler jeg allikevel må varsle om en ting: Om det av en eller annen grunn ikke fungerer mellom deg og jenta: ikke begynn med drugs igjen _på grunn av_ det. Det leder aldri til gode ting.

Men enjoy life, you've got only one!
Opprinnelig postet av Fase^
Tør jeg spørre hvor gammel han er?
Vis hele sitatet...
Han er 17. akkurat begynt å ruse seg?, tanken er nok god og du får ha lykke til nå slipper vi kansje å høre hvordan vi skal spise sopp uten å bli rusa, hvordan bruke lsd,+ div. skolegårdsleker,..

Felix, ser sinnsykt fram til roskilde nå ja..
flott jeg gjorde det samma.. men så klarte jeg ikke å holde meg unna så jeg falt for fristelsen.. men når jeg nesten mista dama etter det fatta jeg at jeg måtte holde meg helt unna.. har ikke rørt hasj på 6måneder snart
▼ ... over en uke senere ... ▼
Opprinnelig postet av Damnyou
Jeg anbefaler alle som vil slutte med rus å ta seg 1 stk skikkelig russetid! Da mener jeg fullt kjør :P
Etter det har jeg mistet lysten på både alkohol og nikotin... Det blir roskilde om et par uker! Men når jeg har gått så lenge uten å røre noe, så hadde det ikke vært et problem å ta en mye lengre pause.
Vis hele sitatet...
Det funker det ja. Men bare for en stund.
Jeg var på ferie i Brasil, hele reisen tok 16 dager.
Jeg var drunk på 13 av de. Da jeg kom hjem frista det ikke å bli med på byen med gutta på noen helger.
Så hva gjør du når det blir slutt mellom dere, for det er det vel sånn 99,9% sjanse for at det blir..

Edit: godt initiativ sikker, selvom jeg ikke ser poenget .. liker ikke dama di deg pga du driver å ruser deg (antar det ikke er konstant hele tiden) er hun antagligvis ikke så bra for deg heller...
Den slutte å ruse seg pga av en kjæreste er veldig rart...

Hvis dama min skulle sagt til meg "slutt å rus deg, eller så slår jeg opp med deg" ville jeg pekt på døra... Hvis de virkelig ELSKER deg, da må de kunne elske deg for den du er...

Hvorfor bli sammen med noen som har kvaliteter du misliker så mye at du ikke vil være sammen med dem? Ren idioti... (ja, jeg kaller dama din en idiot)

Hva med å ruse seg på jesus og livet?
Opprinnelig postet av windoze
Hva med å ruse seg på jesus
Vis hele sitatet...
AhhaheahaeahehaaheeAHhe!
Sorry :/
kunne ikke dy meg, var i antikrist humør i dag

Opprinnelig postet av windoze
og livet?
Vis hele sitatet...
Det funker jo fett da! Men med rus blir det jo litt ekstra gøy, fra tid til annen