Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1765
Den siste tiden så har jeg slitt med målrettet vandalisering. Av en eller annen grunn så skjærer noen hull på dekkene mine. Kun ett av dekkene mine først og det skjedde over natten når jeg var hjemme. Jeg tenkte at det må ha vert noen ungdommer som var ute å gjor tilfeldig faenskap. Jeg ordnet meg nytt dekk og tenkte ikke mer på det. Så noen dager senere så var jeg ute med bilen på noen ærend. Når jeg var ferdig å handle ++ så gjorde jeg meg klar for å dra hjem. på veien hjem så ombestemte jeg meg og bestemte meg for å kjøre opp til en kamerat som jeg jobber på en gård sammen med. Jeg parkerte bilen stakk opp til han og lagte planer med han for kvelden. Så sa jeg hade og stakk. Jeg var der bare i 10 min og når jeg kom ned til bilen igjen så var alle fire dekkene skjært hull i. noen pensjonerte pøbler der ute som kan fortelle meg hva som kan være årsaken til dette ?
Du vet selv om noen har grunn til å være forbanna på deg.
Umulig å si, men om du snakker sant så skaff deg høykvalitets Dashcam som tar video foran og bak evt andre vinkler også...
Hvordan skal noen ukjente mennesker på et forum vite dette?

Få eller ingen her vet, hva du bedriver tiden med på fritiden. Sammen med hva du har gjort mot og sagt til andre rundt deg.
Kanskje det hadde vært lurt og kontakte politiet?..
Trådstarter
Grunn til å være forbanna eller grunn til å skjære hull i dekkene mine ? Jeg hadde ikke henvendt meg her hvis jeg hadde hatt mulighet til å knytte en årsakssammenheng.

Det jeg spør om er om det er noen som vet om folk gjør slike ting med samme person om og om igjen selv om de ikke kjenner vedkommende. Altså¨kun for å få "best effekt"
Sist endret av Okayda; 4. mars 2020 kl. 00:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Okayda Vis innlegg
Grunn til å være forbanna eller grunn til å skjære hull i dekkene mine ? Jeg hadde ikke henvendt meg her hvis jeg hadde hatt mulighet til å knytte en årsakssammenheng.

Det jeg spør om er om det er noen som vet om folk gjør slike ting med samme person om og om igjen selv om de ikke kjenner vedkommende. Altså¨kun for å få "best effekt"
Vis hele sitatet...
Normalt sett ikke... er du sikker på at du ikke har gjort noen forbanna ?
Høres ut som er knust hjertet, har du behandlet dine jenter pent nylig?
Sitat av Okayda Vis innlegg
Grunn til å være forbanna eller grunn til å skjære hull i dekkene mine ? Jeg hadde ikke henvendt meg her hvis jeg hadde hatt mulighet til å knytte en årsakssammenheng.

Det jeg spør om er om det er noen som vet om folk gjør slike ting med samme person om og om igjen selv om de ikke kjenner vedkommende. Altså¨kun for å få "best effekt"
Vis hele sitatet...

Kort svar: Ja det finnes personer så gidder å gjøre slikt, stortsett bare om de bærer nag til deg av en eller annen grunn. Kan være noe du ser på som en bagatell, men som en har tatt til seg på en annen måte.
Sitat av Okayda Vis innlegg
Det jeg spør om er om det er noen som vet om folk gjør slike ting med samme person om og om igjen selv om de ikke kjenner vedkommende. Altså¨kun for å få "best effekt"
Vis hele sitatet...
Jeg vet om mennesker som har blitt målrettet mobbet, eller familier som har blitt målrettet mobbet. Dette er stort sett familier som desverre er litt utsatt for sånt, ettersom de er akkurat nok til at gjennomsnittsmennesket kan oppfatte de som "simple".

At du tilfeldigvis trekker et lodd, og får på deg en eller flere "mobbere" eller personer som tilfeldigvis vil gjøre en fremmed person sitt liv til en kjip afære.., er veldig usannsynlig. Beklager tung setning.

Men nei, dette er ikke normalt.
Sist endret av nehmZ; 4. mars 2020 kl. 00:53.
Trådstarter
Sitat av xxxXxxx Vis innlegg
Normalt sett ikke... er du sikker på at du ikke har gjort noen forbanna ?
Vis hele sitatet...
Jeg har 3 venner og familie. Det er aktiviteten i livet mitt. Jeg er ganske enkel sånn sett. Drikker ikke,(er ikke på fest heller), Røyker ikke, og ruser meg ikke. Gjør ikke noe ut av meg og trives i eget (minimalt) selskap.

Sitat av xxxXxxx Vis innlegg
Normalt sett ikke... er du sikker på at du ikke har gjort noen forbanna ?
Vis hele sitatet...
Ja jeg har en eks. Jeg gikk fra henne. Hun liker å dramatisere. Men vi snakker den dag i dag. og er tilsynelatende på en god tone.

Sitat av Anonym113971 Vis innlegg
Høres ut som er knust hjertet, har du behandlet dine jenter pent nylig?
Vis hele sitatet...
Ja jeg har en eks. Jeg gikk fra henne. Hun liker å dramatisere. Men vi snakker den dag i dag. og er tilsynelatende på en god tone.
Sist endret av meitemark; 8. februar 2022 kl. 18:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vel, eneste måten å finne utav dette er å overvåke.. som jeg skrev tidligere med dashcam i høykvalitet slikt at du kan tydelig se ansikt. Og + jeg ville overvåket stedet jeg bodde.
Å skjære dekk, spesielt fire av dem på kort tid har et maskulint preg. Dessuten påfallende at det skjedde mens du var på besøk hos noen. Vedkommende må ha observert deg for å få det til. Her er det snakk om noen i nært nabolag eller noen som hater deg veldig, veldig mye.
Du må nok begegynne å parkere i en låst eller overvåket garasje. Eller kjøpe punkteringsfrie dekk.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
En kompis av meg slet med samme problem faktisk, tror det gikk en 8 dekk før han installerte flomlys og cam. Viste seg å være en sjalu eks ����x♂️
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Kanskje det er en person som _tror_ du har gjort noe, basert på en annen persons vitnemål. Det er kanskje sånn du må tenke - selv en fyr med liten omgangskrets har jo noen fiender eller "antagonister" i livet sitt. Hva kan de ha sagt - til en annen - om hva? Men ærlig talt håpløst tilfelle for andre å kommentere på. Du kunne like godt spurt hvor pengene etter Nokas-ranet ligger i Finnskogen.