Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1679
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren

Kjøpte nettopp dette. Det lukter veldig speed, men det er helt vått og ligner i hvertfall ikke på 4 gram.

Har vært borti vå speed flere ganger men ikke såååå vått. Han sa det var for skyting, men det gjør jeg ikke. Han sa det kunne tørkes å snortes, som er planen. Hvordan kan jeg tørke dette fort? Hvordan funker det? Skal jeg skrape alt på en tallerken eller lignende og kakke det opp å bare vente? Kan jeg varme det i ovnen?
Sett en tallerken over en plate på komfyren og kakk det opp over lav setting. Pass på varmen så det ikke svis eller tallerkenen sprekker. Hvis du er desperat på restene kan du la posene stå åpne for å tørke. Jeg syntes ikke det ser ut som 4 gram men det er vanskelig å bedømme ut ifra bildene. Det er kanskje 4g med pose og fukt og ønsketenkning involvert.
Sist endret av supranaut; 26. september 2023 kl. 00:22.
Sitat av supranaut Vis innlegg
Sett en tallerken over en plate på komfyren og kakk det opp over lav setting. Pass på varmen så det ikke svis eller tallerkenen sprekker. Hvis du er desperat på restene kan du la posene stå åpne for å tørke. Jeg syntes ikke det ser ut som 4 gram men det er vanskelig å bedømme ut ifra bildene. Det er kanskje 4g med pose og fukt og ønsketenkning involvert.
Vis hele sitatet...
Kommer ikke tallerken til å knuse hvis jeg setter en tallerken på platetoppen?
Sist endret av OblivionAccess; 26. september 2023 kl. 00:30.
0,5 tror jeg vi sier
Sist endret av Drugsarebadmkey; 26. september 2023 kl. 00:52.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
0,5 tror jeg vi sier
Vis hele sitatet...
Heh, skrapet ut alt og tørket det.Ble ganske mye ville gjettet på 3.5
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For skyting? Driver folk og skyter våt speed??

Må jo være sykt skadelig å skyte løsemiddeler rett in i åra?
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For skyting? Driver folk og skyter våt speed??

Må jo være sykt skadelig å skyte løsemiddeler rett in i åra?
Vis hele sitatet...
Hah, tenkte det samme selv. Bare det dealeren sa, at den skikkelig våre likte folk å skyte. Snakket med flere folk nå og den ble fin når den ble tørka.
Dealere sier nok hva som helst (og gjerne juger) for å selge dopet sitt.
Sitat av OblivionAccess Vis innlegg
Kommer ikke tallerken til å knuse hvis jeg setter en tallerken på platetoppen?
Vis hele sitatet...
Sett tallerken på en kjele med vann i, ikke varmere enn at vannet damper, pass på at det ikke damper helt vekk.
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare sett en tallerk i ovnen i noen minutt til den er varm, den skal ha litt varme i seg, men ikke slik at den er ubehagelig å ta på over lang tid. Kakk speeden med et kort av valgfri sort til du ser mannen med ljåen - så ser du til slutt at det tørker opp.
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Dealere sier nok hva som helst (og gjerne juger) for å selge dopet sitt.
Vis hele sitatet...
nish is not tror på dish
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
varm talkerken i ovn, ta den ut og legg speeden på. Ikke overdriv
Det ser jo rett å slett ut som det er vann i posen. Hadde aldri kjøpt fra samme person igjen.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Femti grader på tallerken i varmluftsovn til det blir pulver, uansett: æsj. Skaff deg en plugg som leverer ferdig vare.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Opponent Vis innlegg
Det ser jo rett å slett ut som det er vann i posen. Hadde aldri kjøpt fra samme person igjen.
Vis hele sitatet...
Skal ikke kjøpe fra samme persjon igjen men det gikk faktisk veldig raskt å tørke som han sa, og det ble pulver med grei funk. 4 gram helt var nok ikke da, men jaja.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lættis.

Ekte marsipan(våt speed) skal tørke så snart du tar en skje av det ut av posen, kakker du litt i tillegg går det vell knapt to minutter før den er sniffe-klar.
Alt som krever mer innsats enn dette for å bli tørt er blitt tilsatt vann og/eller noe som trekker til seg vann(magnesium). Da klager man, returnerer om mulig, og hvis det gjentar seg så kutter du den pluggen ut.

Livsfarlig med så mange idioter som springer rundt å leker walter shite, blander diverse fra kjøkkenskapet inn i speeden, og omtaler den som om det var en bolledeig.
Har sett folk med 2 IQ blande dritt inn i varene, og så sett folk rett inn i øynene når dem sprøyta varene opp i skyene, varer som deler samme % renhet som IQ’en deres.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Heh, skrapet ut alt og tørket det.Ble ganske mye ville gjettet på 3.5
Vis hele sitatet...
Våt speed er vel det som skytes mest