Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 2575
Jeg prøvde og skyte imeg skraprestene som satt fast i en pose for soeeden var litt fuktig når jeg fikk den men den tørka fort i romtemperatur , men når jeg skjøyt det som var klistra fast i poasen ble jeg veldifmg varm føltes nesten som jeg skulle ta fyr i 30 sekunder 😅

Men noen son vet hva det er ?
Magnesium sulfat
Skraperestene…
Løs det opp i posen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
96 4
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Magnesium sulfat
Vis hele sitatet...
Er det det som gir kick og en sinnsykt varm følelse som om.man nesten tar fyr innvendig ?

Er det særlig sundt og få i blodåra da. Hvor får man kjøpt det og hvor mye skal man blande ilag med 1g amfetamin ? Setter ikke 1 g i en smell altså
Sist endret av kdirt; 11. september 2023 kl. 20:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er vel ingenting i den speeden som er særlig sunt å få i blodårene, så hva for rolle spiller det om magnesium sulfat er farlig eller ikke? resten av greiene blir jo ikke akkurat sunt av den grunn.. Det var en merkelig bekymring å ha når man ukritisk pumper skittent østeuropeisk dop kjøpt av en ukjent dud som kun er ute etter profitt i årene. Sunnhet er vel ikke helt prioriteringen i utgangspunktet.
Sist endret av mr.roundtree; 11. september 2023 kl. 20:22.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av kdirt Vis innlegg
Er det det som gir kick og en sinnsykt varm følelse som om.man nesten tar fyr innvendig ?

Er det særlig sundt og få i blodåra da. Hvor får man kjøpt det og hvor mye skal man blande ilag med 1g amfetamin ? Setter ikke 1 g i en smell altså
Vis hele sitatet...
Ja det er det kicket man kjenner opp fra baken og ryggen, og damene kjenner det godt i skrittet. Det skal visstnok potensere speeden også, på grunn av en eller annen mekanisme jeg ikke husker.

Tviler på det er farligere for årene enn noe av det andre i speeden, men er greit å ikke kaste for mye oppi.

Kjøp rett type Magnesieum, den skal være uten noen tilsetninger. Det holder på vann, så du kan hive det i ovnen, eller på sølvpapir og brenne en lighter under(magnesiumen tåler høy temp, men gjør det med måte), da begynner det først å smelte, så koker/bobler det til vannet er borte.
Da knuser du det til pulver, veier opp og tilsetter det i speeden.
Mye av vekten på pulveret man får når man kjøper det er bare vann(i kjemi brukes det ofte til å trekke ut fuktighet fra andre stoffer, da det trekker fukt til seg), mens noen få steder selger den tørr.
Så om man blander den rett i speeden kan det være den blir fuktig, så hvis du har hatt speed som ‘aldri’ tørket før, så kan dette være grunnen.

I steden for å blande ut 1g så ville jeg tilsatt det direkte i smellen for å finne din favorittblanding. Prøv med 20-30mg i en smell, så øker du eventuelt litt og litt til du ikke ønsker mer.
Tror jeg blandet 0.1g per 0.9g speed, men det har variert. Noen liker mer enn andre.

Ville ikke utforsket store doser med det, da kan det bli dårlig for hjertet.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Er vel ingenting i den speeden som er særlig sunt å få i blodårene, så hva for rolle spiller det om magnesium sulfat er farlig eller ikke? resten av greiene blir jo ikke akkurat sunt av den grunn.. Det var en merkelig bekymring å ha når man ukritisk pumper skittent østeuropeisk dop kjøpt av en ukjent dud som kun er ute etter profitt i årene. Sunnhet er vel ikke helt prioriteringen i utgangspunktet.
Vis hele sitatet...
Hva i alle faens dager er dette for en vrengt innstilling?

I stedet for det oppgulpet du kom med så kunne du oppfordret karen til å rense dette skitne østeuropeiske dopet vell? Kanskje anbefalt han å benytte seg av mikronfilter også, slik at han fikk filtrert ut bakteriene og de farlige, små partiklene som lurer seg rett gjennom vanlige filtre.

I illegalt produserte stoffer så er det urenhetene fra produksjonen som ofte er det værste, ikke selve stoffet. Dette gjelder også stoffblandingene som blir tilsatt for å øke vekten og/eller påvirke effekten av forskjellige ledd.

HVA I ALLE FUCKINGS DAGER ER GALT MED Å BEKYMRE SEG FOR DENNE HØYST REELE FAREN?

Hele poenget med forum der det diskuteres narkotika er å fremme skadeforebygging, på alle mulige måter.
Du gjør det stikk motsatte!




Du er vell en av dem som syntes det er dumt å rense speeden før man tar den også, er du ikke? Hvorfor bry seg om noe så dumt som å redusere potensielle skader, sant?
Kondom? HA!
Setebelte? Lættis.. ikke sant? En bil er jo en drapsmaskin, hvorfor i det hele tatt prøve..

Forbanna løk altså. Man skal IKKE angripe folk som spør etter hjelp, særlig ikke på ett forum hvor skadereduksjon har en så sentral plass, det er noe av det viktigste det fleste vi her inne driver med.
Veldig bra skrevet anonym, Mr.Roundtree du må gå i deg selv og dine internett vaner for dette var lavmål. Du fortjener LG i orden og oppførsel til høst
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Veldig bra skrevet anonym, Mr.Roundtree du må gå i deg selv og dine internett vaner for dette var lavmål. Du fortjener LG i orden og oppførsel til høst
Vis hele sitatet...
Ser det nå, tar det til meg og skal prøve ungå det i fremtiden. Takk for konstruktiv kritikk.

TS, beklager holdningen min, har en dårlig dag og det gikk ut over deg. Sorry.
Sist endret av mr.roundtree; 11. september 2023 kl. 22:00.
Magnesium ja veldig vanlig å blande det inn i speeden. Det er ikke spesielt farlig med mindre man tar veldig veldig masse. Faktisk så er det lurt å få i seg magnesium på speed for det reduserer bivirkninger som krampe og hakke tenner.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har vert borti noe lignende siste tiden



Men ett spørsmål:

Hvem blander morfinsulfat i amfetamin for så å selge det.

Hekseskudd, hvor man blander heroin og amfetamin forstår jeg.

Men morfinsulfat er adskillig dyrere enn amfetamin.

Så at noen blander ut amfetamin med morfinsulfat, finner jeg tvilsomt.

Det var min mening.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av slitenRealist Vis innlegg
Men ett spørsmål:

Hvem blander morfinsulfat i amfetamin for så å selge det.

Hekseskudd, hvor man blander heroin og amfetamin forstår jeg.

Men morfinsulfat er adskillig dyrere enn amfetamin.

Så at noen blander ut amfetamin med morfinsulfat, finner jeg tvilsomt.

Det var min mening.
Vis hele sitatet...
Magnesium.
Morfin.
Magnesium sulfat
Morfin Sulfat.

På tide å gå til Specsavers?

Leser du bare forbokstaven i ordene eller? Det hadde isåfall gitt mening i enkelte av de andre postene dine også.
Kanskje fordi det øker metabolismen sånn x1000 ganger?
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har vert borti den brune speeden som er fortida?
[IMG][/IMG]
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som har vert borti den brune speeden som er fortida?
[IMG][/IMG]
Vis hele sitatet...
Ser skummelt ut
Sitat av slitenRealist Vis innlegg
Men ett spørsmål:

Hvem blander morfinsulfat i amfetamin for så å selge det.

Hekseskudd, hvor man blander heroin og amfetamin forstår jeg.

Men morfinsulfat er adskillig dyrere enn amfetamin.

Så at noen blander ut amfetamin med morfinsulfat, finner jeg tvilsomt.

Det var min mening.
Vis hele sitatet...
Ingen som blander inn morfin sulfat det er snakk om magnesiumsulfat aka Epsom salt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som har vert borti den brune speeden som er fortida?
Vis hele sitatet...
Det kan se ut som noe som ligner MDMA evt. MDA som også er nære slektninger av amfetamin. Har du vurdert å lab- eller hurtigteste stoffet?
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som har vert borti den brune speeden som er fortida?
[IMG][/IMG]
Vis hele sitatet...
Dette kan være en mulig reaksjon mellom amfetamin(eller P2P/P2NP rester fra produksjon) og dekstrose eller noen av de andre vanlige tilsetningsstoffene.
Aner ikke hvorfor det skjer, men mener også å ha hørt at “primary amines may react with dextrose and turn brown”.
Det har jeg ikke belegg til å uttale meg om, og jeg tror det heller stammer fra en reaksjon grunnet rester etter produksjonen, som for eksempel overflødig svovelsyre, eller P2NP som nevnt, eller kanskje det kommer av en reaksjon fra ether, aceton eller andre løsemidler som har «spist» på dekstrosen noen garantert har tilsatt i ettertid, eller karamellisert den på ett vis.

Jeg tviler veldig på at den så ut sånn som dette når den ble laget, har vært borti speed som har gått fra å være gul-aktig paste til å bli seig, brun.
Vanskelig å si nøyaktig hvorfor det skjedde med den, og ikke med andre typer, men tror ikke det er så farlig som det ser ut, skal utrolig lite urenheter til for å farge ett stoff, noen prosent kan være nok. Ingen som gidder å lage ett produkt som er helt rent heller, denne dritten koster jo bare noen tusenlapper per kilo i landene som produserer det.

Har aldri lagd amfetamin eller noe sånn selv, det hadde kanskje gitt en bedre ide om hva og hvorfor denne reaksjonen tok plass, men uansett så drev jeg i årevis å blandet ut amfetaminen jeg kjøpte, før jeg solgte videre. Har aldri opplevd at den har blitt brun av noe jeg har tilsatt, typiske ting som ether, aceton, dekstrose, epsom salt og lignende.
Kanskje det er noen luringer som har kastet vanlig strøsukker oppi for å øke vekten, eller andre uvanlige ting som ikke vanligvis brukes, jeg tror iallfall det får bli min konklusjon på det.

Funker den fint i det minste? At det bare er utseende som er på trynet, eller er det ubrukelige greier?
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei jeg lurer på noe, kjøpte 1 G hvit våt speed i helga tok litt og sparte resten til i går. Tror jeg fikk i meg sikkert 0,5 på 2-3 timer også slutta jeg sniffe kl. 16 i håp om sovne på natten. Kjente jeg var litt overjustert tygde en del og fikk sånn angst som kom i bølger, ganske plagsomt egentlig. Kl 23 tok jeg 1 kvetiapin 25 mg som var altfor lite, men hadde ikke mer så jeg sovnet ikke før kl 7 idag tidlig. Sov kanskje 3 timer hvis ikke litt mindre og jeg vet ikke om jeg fortsatt er speeda?

Pupillene mine er fortsatt store når jeg ser meg i kamera/speilet på rommet, men får jeg lys på de blir pupillene mindre. Jeg kjenner ingenting egentlig bare lurer på hvorfor det skal sitte så jæævlig lenge? Hadde igjen 2 små linjer, men kasta det ass.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette kan være en mulig reaksjon mellom amfetamin(eller P2P/P2NP rester fra produksjon) og dekstrose eller noen av de andre vanlige tilsetningsstoffene.
Aner ikke hvorfor det skjer, men mener også å ha hørt at “primary amines may react with dextrose and turn brown”.
Det har jeg ikke belegg til å uttale meg om, og jeg tror det heller stammer fra en reaksjon grunnet rester etter produksjonen, som for eksempel overflødig svovelsyre, eller P2NP som nevnt, eller kanskje det kommer av en reaksjon fra ether, aceton eller andre løsemidler som har «spist» på dekstrosen noen garantert har tilsatt i ettertid, eller karamellisert den på ett vis.

Jeg tviler veldig på at den så ut sånn som dette når den ble laget, har vært borti speed som har gått fra å være gul-aktig paste til å bli seig, brun.
Vanskelig å si nøyaktig hvorfor det skjedde med den, og ikke med andre typer, men tror ikke det er så farlig som det ser ut, skal utrolig lite urenheter til for å farge ett stoff, noen prosent kan være nok. Ingen som gidder å lage ett produkt som er helt rent heller, denne dritten koster jo bare noen tusenlapper per kilo i landene som produserer det.

Har aldri lagd amfetamin eller noe sånn selv, det hadde kanskje gitt en bedre ide om hva og hvorfor denne reaksjonen tok plass, men uansett så drev jeg i årevis å blandet ut amfetaminen jeg kjøpte, før jeg solgte videre. Har aldri opplevd at den har blitt brun av noe jeg har tilsatt, typiske ting som ether, aceton, dekstrose, epsom salt og lignende.
Kanskje det er noen luringer som har kastet vanlig strøsukker oppi for å øke vekten, eller andre uvanlige ting som ikke vanligvis brukes, jeg tror iallfall det får bli min konklusjon på det.

Funker den fint i det minste? At det bare er utseende som er på trynet, eller er det ubrukelige greier?
Vis hele sitatet...
Første gangen jeg prøvden tok jeg 0,25 og etter jeg hadde satt skuddet så brente det i ræva og kasta opp, var nokk litt mye, prøvd den flere ganger etter det og ikke kvalm bare veldig rush og varme i rumpa, prøvde den både våt og tørka skal se om. Jeg finner bilde fra den bløtt
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei jeg lurer på noe, kjøpte 1 G hvit våt speed i helga tok litt og sparte resten til i går. Tror jeg fikk i meg sikkert 0,5 på 2-3 timer også slutta jeg sniffe kl. 16 i håp om sovne på natten. Kjente jeg var litt overjustert tygde en del og fikk sånn angst som kom i bølger, ganske plagsomt egentlig. Kl 23 tok jeg 1 kvetiapin 25 mg som var altfor lite, men hadde ikke mer så jeg sovnet ikke før kl 7 idag tidlig. Sov kanskje 3 timer hvis ikke litt mindre og jeg vet ikke om jeg fortsatt er speeda?

Pupillene mine er fortsatt store når jeg ser meg i kamera/speilet på rommet, men får jeg lys på de blir pupillene mindre. Jeg kjenner ingenting egentlig bare lurer på hvorfor det skal sitte så jæævlig lenge? Hadde igjen 2 små linjer, men kasta det ass.
Vis hele sitatet...
Speed kan henge i veldig lenge ja så godt mulig
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av supranaut Vis innlegg
Det kan se ut som noe som ligner MDMA evt. MDA som også er nære slektninger av amfetamin. Har du vurdert å lab- eller hurtigteste stoffet?
Vis hele sitatet...

Her er den knust og tørr vertfall

[IMG][/IMG]
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Her er den knust og tørr vertfall

[IMG][/IMG]
Vis hele sitatet...
Den er full av epsom salt. Noen elsker det, andre ikke.

Om du ikke liker det så kan du nok «fikse» den ved å blande den med en annen type når du tar en justering, sånn at mengden med epsom salt blir mindre i forhold til dosen din.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Magnesium sulfat
Vis hele sitatet...
Interesant. Jeg er ferdig med "lefling med joggesko" for mange år siden. Men det jeg undres på av å lese tråden er om man kan få litt av samme følelsen av bare magnesim sulfat?
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av aldarico Vis innlegg
Interesant. Jeg er ferdig med "lefling med joggesko" for mange år siden. Men det jeg undres på av å lese tråden er om man kan få litt av samme følelsen av bare magnesim sulfat?
Vis hele sitatet...
Vet om folk som har skutt det i ett desperat øyeblikk, du får selvsagt ingen rus, men du vil fortsatt få litt av det rushet som nevnes. Om jeg husker riktig så ble det beskrevet som ubehagelig/ikke godt når man tok det uten speeden.
Trådstarter
96 4
Sitat av kdirt Vis innlegg
Er det det som gir kick og en sinnsykt varm følelse som om.man nesten tar fyr innvendig ?

Er det særlig sundt og få i blodåra da. Hvor får man kjøpt det og hvor mye skal man blande ilag med 1g amfetamin ? Setter ikke 1 g i en smell altså
Vis hele sitatet...
Hør her kompis jeg prøver faktisk og gjøre det beste ut av situasjonen. Bruker ikke dårlig amf. Den løser seg opp og gir en fin følelse. Jeg bruker sterilt van og nye pumper og kanyler samt tar masse kostilskudd og trener med den motivasjonen at jeg skal få fram og beholde blodårene lengst mulig såbjegvkan skyte i dem.