Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1044
Jeg vil ha flere Utganger til kabel i rommet mitt har da tatt en router på rommet mitt og hentet internett fra en annen router, men jeg kommer ikke på nett bare lokalt
Litt usikker på hva problemet kan være, men du kan jo prøve å skru av DHCP serveren på den ene ruteren?
Sitat av jMy Vis innlegg
Litt usikker på hva problemet kan være, men du kan jo prøve å skru av DHCP serveren på den ene ruteren?
Vis hele sitatet...
hvordan gjør jeg det?
Prøv å sett kabelen som kommer fra internett routeren inn i en av utgangene på routeren på rommet ditt. Altså ikke plugg internett kabelen med signal inn i wan inngangen på routeren på rommet ditt men i en av utgangene. Så kobler du pc'en inn i en ledig utgang i routeren. Hvis det ikke virker kan du prøve å resette den første routeren, altså den du henter signal ifra.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hva slags router er det du prøver å bruke som switch?
har fiset det nå
ojsann ;S fikset DD
Hva måtte du gjøre?
aaa. flyttet bare router nummer 1 opp på rommet mitt